Diyabetten Korunmak İçin Vazgeçmeniz Gereken Alışkanlıklar

Diyabetle mücadele etmek gerekiyor. Üstelik en fazla ölüme sebep olan hastalıkların başında geliyor. Peki, hangi alışkanlıklardan vazgeçmek gerekiyor?

Diyabetten Korunmak İçin Vazgeçmeniz Gereken Alışkanlıklar

Diyabetten korunmak adına bazı davranışları bırakmak gerekiyor. Öyle ki bu alışkanlıklar bizi hastalığa sürüklüyorb.

DİYABETTEN KORUNMAK İÇİN VAZGEÇMENİZ GEREKEN ALIŞKANLIKLAR

Kahvaltı öğününü atladığınızda bedeninizdeki insülinin fonksiyonlarını bozuyorsunuz. Bu da, kan şekeri düzeylerinizin düzensiz olmasına sebep olabiliyor. Üstelik, glikozu enerjiye çevirmek için önemli olan beta hücre fonksiyonunun düşüşünü de uyarıyor. Günde en az sekiz bardak su tüketirseniz, hiperglisemi riskinizi yüzde 21 oranında düşürebilirsiniz. Meyve ve sebzeler, özellikle kilonuzu uygun tutmak istiyorsanız, her diyet için oldukça önemlidir. Bu ürünler midenizi dolduran ve kan şekeri seviyenizin düşmesine destek olan lifi sağlar. Gece geç yatanların çoğunlukla sağlıksız davranışlar yaptığı bilinmektedir: gece yarısı atıştırmalıkları mevcuttur ve kendilerini uyanık tutmak için sigara içebilirler ve kesinlikle egzersiz yapmaya çalışmazlar.

Son Dakika Sağlık Haberleri için sayfayı aşağı kaydırın.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Yorum Yaz

Diğer Sağlık Haberleri