24 Mayıs 2019
  • Istanbul 19°
  • Ankara 25°
  • Izmir 24°
İmsak 03:41
Güneş 05:32
Öğle 13:06
İkindi 17:03
Akşam 20:30
Yatsı 22:13
BIST86.072
Dolar6,0912
Euro6,8241
Altın251,44

D Vitamini Açısından Zengin Besinler

Kışın gelmesiyle beraber doğal vitamin kaynaklarımızdan da uzaklaşmış bulunuyoruz. Bu vitaminlerden biri de D vitamini. Vücudumuz ihtiyacı olan D vitaminini güneşten sağlıyor. Fakat kışın güneş olmadığından bu vitaminin eksikliğini yaşıyoruz.

D Vitamini Açısından Zengin Besinler

Kışın gelmesiyle beraber doğal vitamin kaynaklarımızdan da uzaklaşmış bulunuyoruz. Bu vitaminlerden biri de D vitamini. Vücudumuz ihtiyacı olan D vitaminini güneşten sağlıyor. Fakat kışın güneş olmadığından bu vitaminin eksikliğini yaşıyoruz.

Kış aylarında D vitamini eksikliğini gidermek için tüketebileceğimiz besinler:

MANTAR

Mantar içerisindeki D vitamini bakımından oldukça zengin bir besin kaynağı. Kış aylarında mümkün olduğunca sofranızdan eksik etmeyin.

TUNA BALIĞI

Eğer doymuş yağlardan uzak durmaya çalışıyorsanız, ton balığı sizin için çok iyi bir alternatif. Tuna balığı da aynı mantar gibi D vitamini bakımından çok zengin bir besin türü.

PEYNİR

Tadının güzel olmasının yanında kalsiyum ve D vitamini bakımından yeterince zengin olan peynirin en güzel yanı istediğiniz her öğün tüketebiliyor olmanız.

DANA CİĞER

Dana ciğeri yüksek doymuş yağ içerse bile kolesterolünüzün düşmesine yardım eden bir besindir. Dana ciğeri D vitamini içerisinde oldukça D vitamini içerir.

KONSERVE SARDALYA

Sardalya, D vitamini bakımından en zengin balıklardan biridir. Konserve sardalya alırken organik ve suyun içinde olmasına dikkat edin.

Son Dakika Sağlık Haberleri için aşağı kaydırın.

Yorum Yaz

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Diğer Sağlık Haberleri