Göğüs bölgesinin sarkmaması için spor yapmanın büyük önemi vardır. Göğüs bölgesinde kastan çok yağ olduğu için sarkmaya daha meyillidir. Ancak bazı masajlar ve belirli egzersizler ile kaslarınızı kuvvetlendirebilirsiniz. İşte sarkmalara karşı yapmanız gereken alternatif uygulamalar;

ŞINAV ÇEKİN

Şınav çekmeyi unutmayın! İlk yapışlarınızda çok zorlanabilirsiniz ancak yine de mümkün olduğunca devam ettirmeye çalışın. Çünkü şınav egzersizi göğüslerinizi çalıştıracak en etkili egzersizlerden biridir. İlk şınav hareketlerine başladığınızda dizlerinizden yardım alarak hareketi yapın. Harekete böylece daha kolay alışmış olursunuz. Bunu kolaylıkla yapabilme durumuna geldiğinizde klasik şınav hareketine geçin.

MASAJIN YERİ DE ÇOK BÜYÜK

Göğüslerinizdeki sarkıklığı engellemek ve gidermek için masaj yapmanız da gerekmektedir. Teninize uygun olan vücut yağı ve kremleri kullanarak göğüslerinize masaj yapın. Göğüslerinizi avuç içlerinizi kullanarak kavrayın. Daha sonra parmaklarınızı ile yukarı doğru çekin ve sonrasında serbest bırakın. Bu masajı her gün yapmaya çalışın. Oturduğunuz yerden bile rahatça yapabilirsiniz. 

MASAJ UYGULAMALARINDA DOĞAL YAĞLARDAN FAYDALANIN

Göğüslerinize dairesel hareketler ile masaj yaparken doğal yağları kullanmanızda fayda var. Örneğin çörek otu yağı ve gerçek zeytinyağı ile masajlarınızı yapabilirsiniz. Yağlar hem derinizi besleyerek cildinizi güzelleştirecek hem de sarkıklığını gidermek için cildinizi yenileyecek.

DUŞTA ŞOK UYGULAMASI MUCİZELER YARATIYOR

Göğüslerinizi önce sıcak suyla yıkasın, yumuşasınlar. Daha sonra soğuk su vererek şok uygulaması yapın. Bu uygulama da göğüslerinizin sarkmasını engellemek için yardımcı olacaktır. Şok uygulaması kan akışını arttırdığı için selülit gidermek için de tavsiye edilmektedir. Uygulamyı yaparken siz hasta edecek dercede soğuk suya maruz kalmayın.

DOĞRU DURUŞ ÇOK ÖNEMLİ!

Otururken veya yürürken durduğunuz pozisyon ve duruşunuzun dik olması oldukça önemlidir.