Meyve suları her ne kadar sağlıklı görünseler de içeriğindeki meyvelerden ve yapay şekerden ötürü vücudumuzda şeker oranını arttırmaktadır. Çünkü içeriğinde meyve barındıran bu içecekler ister istemez vücudumuzda şeker alımını gerçekleştiriyor.

Çoğunlukla sabah kahvaltılarımızın vazgeçilmezi mısır gevrekleri de içerdikleri şeker oranıyla dikkat çekiyorlar. Tüketilen bir kase mısır gevreğinin içerisinde bulunan şeker oranı bile besinlerinizin tehlikeli olmasını sağlıyor. 

Marketlerden satın aldığınız konserve gıdaların içeriğinde bolca şeker bulunmaktadır. Bu yiyecekler konservelenirken şekerden arındığı için içeriğine yapay şeker katılmaktadır.

Diyet yapanların vazgeçilmezi kuru meyvelerde içeriğinde bolca şeker bulunmaktadır. Kuru meyveler kurutulduklarında şekerlerini kaybettikleri için ayrı bir şekerleme işleminden geçirilmektedir.

Özellikle bebeklerinize yedirdiğiniz hazır meyveli yoğurtlar içeriğinde bulunan aromalar ve yapay şekerden ötürü çok sağlıksızdır. Bu yoğurtları tüketmek yerine evde yoğurdun içerisine katacağınız taze meyvelerle aynı tadı fazlasıyla yakalayabilirsiniz.

Tüm bunların yanında kızarmış pataeslerin vazgeçilmezi ketçapın içinde bolca miktarda şeker bulunmaktadır. Bir kaşık ketçapın içeriğinde yaklaşık 15 gram ağırlığında şeker barındırmaktadır. Bu yüzden bu yapay şeker içeren sağlıksız ürünleri tercih etmemeniz sağlığınız için çok yararlı olacaktır.