Yağ yakmanın aslında yediğimiz besinlerle de yakından ilgisi olduğunu aktaran uzmanlar, fazla yağlarınızın yakılması için sporun yanında yağ yakıcı besinlerin de tüketilmesini öneriyorlar. Bu yağ yakan besinler özellikle metbolizmamızıda yükselterek sindirim sistemimizin iyi çalışmasına yardımcı olmaktadır.

AVOKADO

İçeriğindeki bileşenlerle yağ yakmada oldukça etkili bir besindir.

YEŞİL ÇAY

Zengin antioksidan içeriği ile metabolizmayı hızlandırır, destekler ve yağ yakımında etkilidir.

YABAN MERSİNİ

Zengin çözünür posa içeriği ile uzun süre tokluk sağlar.

GREYFURT

Metabolizma hızlandırıcıdır. Yağ yakımında etkilidir.

BADEM

Şeker isteğini azaltarak yağların yakımına yardımcı olur.

YULAF

Protein açısından zengin olan bu besin gün boyu tokluk sağlar.

SOMON

Kaliteli protein ve yağ içeriği sayesinde kas gelişiminde ve yağ yakımında etkili.

KETEN TOHUMU

Zengin lif içeriği sayesinde kilo kontrolünde oldukça etkili.

PORTAKAL

Zengin lif içeriği sayesinde iştah kontrolünde etkili.

DOMATES

Yağ yakımında etkili maddeler içerir.

ELMA 

İçerdiği Pektin sayesinde yağ yakımında etkili.

KIRMIZI BİBER

Metabolizmanın hızlanmasını ve yağların enerji için kullanımına yardımcı olur.

ZEYTİNYAĞI

Obezitenin önüne geçerek obezitenin sebep olduğu etkileri silmeye yardımcı olur.

YOĞURT

Kaliteli protein ve düşük şeker ve yağ içeriği sayesinde etkili.

BROKOLİ

Düşük kalorili ve yüksek lif oranına sahip olmasından kaynaklı sağlıklı bri sebzedir.