Tükettiğiniz gıdaların hepsinin, vücut dengesi üzerinde farklı etkileri bulunur. Aynı besini her yediğinizde, daha çok yemek yeme isteği meydana geliyorsa, doğru bir tercih yapmadığınızı gösterir. Şekerli, beyaz unlu ve hazır gıdalar, kan şekerini hemen yükseltir. Yükselen kan şekerini indirmek için vücut daha fazla insülin hormonu salgılar ve kan şekeri aynı hızla iner. Bu durum, yeniden acıkmanıza ve iştahınızın bir anda yükselmesine neden olur. Besin değeri düşük gıdalar tüketmek yerine, sağlıklı yağlar, protein ve lif bakımından zengin besinler tüketmelisiniz. Bu besinler, sizi uzun süre tok tutar ve açlık krizlerini engeller.

İşte yedikten sonra daha çabuk acıkmanıza neden olan besinler…

Makarna

Beyaz Ekmek

Yumurta Beyazı

Beyaz Pirinç

Patates

Meyve Suyu

Mısır Gevreği

Turşu

Hazır Gıdalar

İncir

Yapay Tatlandırıcılar

Son Dakika Sağlık Haberleri için aşağı kaydırın.