"Bu hususun arama kurtarma çalışmalarının profesyonelce yönetilmesinin önüne geçtiği, KSK üyelerinin kırım çalışmaları kapsamında 29 Mart 2009'da olay yerine gittiği, 30 Mart 2009'da olay yerine gidemediği, bir sonraki gün tekrar gittiği, bu arada kaza soruşturma kurulunun Emniyet ve TSK imkanlarıyla olay yerine gidebildiği, Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü yahut Devlet Hava Meydanları İşletmesine bağlı herhangi bir araç ve gereç tahsis edildiğine dair bilgi belgenin bulunmadığı, nitekim 30 Mart 2009'da kırıma uğrayan askeri helikopteri kurtarmak için olay yerinde bulunan bir kısım askeri personelin sivil helikopter paneli üzerindeki Argus 5000CE Skymap 3C isimli GPS cihazları söktükleri/çaldıkları, bu olay vesilesiyle yargı ve devlet kurumlarının sürekli yıpratıldığı, Sivil Havacılık Genel Müdürlüğünün araç tahsisi ve üyelerinin 30 Mart 2009'da enkaz mahalline götürülmesi halinde bu parçaların çalınmasına engel olunabileceği, böylece Sivil Hava Araç Kazaları Soruşturma Yöntem ve Yönetmeliğinin hükümlerinin bihakkın yerine getirilmiş olacağı müşahede edilmiş olup somut olayda bu yükümlülüklerin yerine getirilmediği anlaşılmıştır."