Bazen can sıkıntısından bazen de açlığımızı bastırmak için ara öğünlerden faydalanabiliyoruz. Bu durumlarda tercihimizi sağlıklı ve kalorisiz olanlardan yana kullanmak önem taşıyor. Bunun için de doğanın bizlere verdiği ve organik olan besinlerden yararlanmak oldukça önemlidir.

KURU MEYVELER VE KURUYEMİŞLER

İçeriğinde şeker bulunmadığı için şeker hastalığı taşıyanlar için de önemli bir ara öğün olan kuru meyve ve kuruyemişler özellikle zayıflamak isteyenlerinde başvurması gereken atıştırmalıkların başında geliyor. Bu atıştırmalıkları çantanızın bir köşesinde her daim bulundurmanız sizi formda ve fit tutmaya yetecektir.

KEPEKLİ GIDALAR

Yine içeriğinde şeker barındırmayan bir besin olan kepek ve kepekli gıdalar kan şekerinizin artışını ve düşmesini engelleyerek erkenden acıkmanızı önler. İçeriğinde barındırdığı lif miktarıyla da oldukça faydalı olan kepeği tüm hamur işleri tariflerinize ekleyebilirsiniz.

MEYVELER

Meyveler lezzetli ve sağlıklı bir atıştırmalık olmakla birlikte meyve tüketiminde dikkat etmeniz gereken unsur fazla kaçırmamak olacaktır. İçeriğindeki şeker miktarı kan şekerinize etki edeceğinden meyveleri tarçın baharatıtla tüketmeniz bu zararların vücudunuza olan etkilerini önlemektedir.