Yulaf Ezmesi Diyeti Nedir? Yulaf Ezmesi Diyeti Nasıl Yapılır?

Sağlıklı bir şekilde kilo vermek istiyorsanız yulaf ezmesi diyetinden faydalanabilirsiniz. Tok tutma özelliği ile bilinen yulaf ezmesi diyeti ile ideal kilonuza ulaşabilirsiniz. Peki, yulaf diyeti nedir? Yulaf ezmesi diyeti nasıl yapılır? Detaylar haberimizde…

Yulaf Ezmesi Diyeti Nedir? Yulaf Ezmesi Diyeti Nasıl Yapılır?

Yulaf Ezmesi Diyeti Nedir? Yulaf Ezmesi Diyeti Nasıl Yapılır?

Tok tutma özelliği ile kilo vermeyi kolaylaştıran yulaf ezmesi diyeti, özellikle spor yapan kişilerin tükettiği bu besin yağlardan arınmanıza ve fazla kilolarınızdan kurtulmanıza yardımcı olacak. Yulaf ezmesi diyeti hakkında tüm merak ettiklerinizi sizin için bir araya getirdik. İşte yulaf ezmesi diyeti hakkında merak edilenler…

UZUN SÜRE TOKLUK HİSSİ VERİR

Yulaf, kilo vermeye yardımcı bir besindir. Özellikle egzersiz yapan kişilerin vücut direncini arttırmak için tükettikleri bu besin uzun süre tokluk hissi verir. Ancak yulaf ezmesi tüketirken dikkat edilmesi gereken bazı kurallar vardır. Yulaf ezmesi tüketilirken bol miktarda sıvı tüketmek gerekir. Aksi halde kişide kabızlık görülebilir.

VÜCUT DİRENCİNİ ARTIRIR

Yağları yok etme özelliği ile bilinen yulaf ezmesi aynı zamanda vücut direncinin de artmasını sağlar. Aynı zamanda kas gelişimini de destekleyen yulaf ezmesi sağlıklı yollarla kilo vermeye birebirdir.

YULAF EZMESİ NASIL TÜKETİLİR?

Yulaf ezmesini birçok şekilde tüketebilirsiniz. Örneğin yulaf ezmesi ile balı karıştırabilir, yoğurdun içerisine ekleyerek tüketebilirsiniz. Aynı zamanda yulaf ezmesini serpme halinde yemeklerinizin üzerine baharat atar gibi ekleyerek de tüketebilirsiniz.

YULAF EZMESİ DİYET LİSTESİ

Kahvaltı:

  • Bir bardak şekersiz çay veya kahve,
  • Yarım bardak yulaf ezmesi,
  • 1 yemek kaşığı kuru üzüm,
  • Yarım çay kaşığı tarçın

Sabah ara öğün:

  • Yarım bardak yaban mersini veya başka bir meyve

Öğle:

  • Yarım bardak yulaf ezmesi,
  • Yarım su bardağı az yağlı yoğurt,
  • 1 adet muz

Öğle ara öğünü:

  • Yarım su bardağı çiğ sebze

Akşam:

  • 100 gram ızgara tavukgöğsü veya dana eti,
  • Bol yeşillikli salata,
  • Yarım bardak yulaf ezmesi

Akşam ara öğün:

  • Şekersiz puding

Yorum Yaz

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

EN ÇOK OKUNANLAR