Tok Tutan Diyet Kahvaltı

Tok tutan diyet kahvaltı ile kendinizi hem aç hissetmeyecek hem de sağlıklı besleneceksiniz. Bir hayli kurtarıcı bir lezzet olan bu tarifin nasıl hazırlanacağına gelin hep beraber bakalım.

Tok Tutan Diyet Kahvaltı

Tok tutan diyet kahvaltı tarifi ile güne bomba gibi başlamak ister misiniz? Evde kahvaltı yapmaya vakti olmayanlar ya da diyet yapanlar için enfes bir önerimiz olacak bu tarifi muhakkak denemelisiniz. 

TOK TUTAN KAHVALTI

MALZEMELER: 

1 kase yoğurt, 1 yemek kaşığı chia tohumu, 1 yemek kaşığı yulaf ezmesi, 1 muz, 1 çay kaşığı bal, 3 adet ceviz

HAZIRLANIŞI: 

Yoğurdu kaseye veya saklama kabının içine alin mümkünse ev yoğurdu olmalı yoksa az yağlı tercih edin. İçine chia tohumu ve yulaf ezmesini ekleyin karıştırın.Evde yiyecekseniz yarım saat işe götürecekseniz daha fazla yulaf ve chia nın şişmesi için bekletin.Yemek istediğinizde muzu dilim dilim yapın cevizleri iri kiyim ilave edin üstüne de bal gezdirin tarifimiz hazır.

Son Dakika Kadın Haberleri için sayfayı aşağı kaydırın.

Yorum Yaz