Kadınları En Çok Tercih Ettiği Bahar Diyeti!

Soğuk ayların hareketsiz anları yavaş yavaş geride kalıyor. Şimdi harekete geçmenin, kışın aldığımız kiloları vermenin zamanı geliyor.

Kadınları En Çok Tercih Ettiği Bahar Diyeti!

Soğuk ayların hareketsiz anları yavaş yavaş geride kalıyor. Şimdi harekete geçmenin, kışın aldığımız kiloları vermenin zamanı geliyor. En çok tercih edilen bahar diyetleriyle iki haftada 4 kiloya kadar vermek mümkün. Yaza formda ve fit girmek için bu günleri iyi değerlendirmekte fayda var.

1. GÜN

• KAHVALTI: 1 bardak bitki çayı (şekersiz), 1 dilim çavdar ekmeği, 1 domates
• ARA ÖĞÜN: 100 gram mevsim meyvesi
• ÖĞLE YEMEĞİ: 1 adet yağsız karnıyarık, 2 yemek kaşığı pilav, 1 kase yağsız yoğurt
• ARA ÖĞÜN: İki top vanilyalı dondurma
• AKŞAM YEMEĞİ: 150 gram derisiz tavuk ızgara, 4 yemek kaşığı bezelye, 1 dilim kepek ekmeği
• YATMADAN ÖNCE:  150 gram mevsim meyvesi

2. GÜN

• KAHVALTI: 1 bardak yağsız süt, 1 lop yumurta, 2 parmak yağsız beyaz peynir, 1 domates ve salatalık
• ARA ÖĞÜN: 1 bardak taze sıkılmış meyve suyu
• ÖĞLE YEMEĞİ: 2 dilim meyve, 75 gram yağsız beyaz peynir, 1 porsiyon yeşil salata
• ARA ÖĞÜN: 5 ceviz
• AKŞAM YEMEĞİ: 2 tane haşlanmış yumurta, 2 tane haşlanmış patates
• YATMADAN ÖNCE: 100 gram mevsim meyvesi

3. GÜN

• KAHVALTI: 1 bardak bitki çayı (şekersiz), 2 çorba kaşığı müsli, 200 gram yeşil salata
• ARA ÖĞÜN: 150 gram mevsim meyvesi
• ÖĞLE YEMEĞİ: 100 gram ızgara köfte, 1 dilim kepek ekmeği, 3 yemek kaşığı fasulye piyaz
• ARA ÖĞÜN: 5 kuru kayısı
• AKŞAM YEMEĞİ: İki orta biber dolma, 3 parmak büyüklüğünde peynirli börek, 1 bardak tuzsuz ayran
• YATMADAN ÖNCE: 100 gram mevsim meyvesi

4. GÜN

• KAHVALTI: 1 bardak yağsız süt, 1 yumurta ile hazırlanmış menemen, 1 dilim çavdar ekmeği, 1 salatalık
• ARA ÖĞÜN: 100 gram mevsim meyvesi
• ÖĞLE YEMEĞİ: Çavdar ekmeği ile hazırlanmış beyaz peynirli ve domatesli tost, 1 bardak nar suyu
• ARA ÖĞÜN: 2 top dondurma
• AKŞAM YEMEĞİ: 1 orta boy balık ızgara, 1 kibrit kutusu büyüklüğünde helva, 1 porsiyon yeşil salata, 1 dilim kepek ekmeği
• YATMADAN ÖNCE: 1 bardak taze sıkılmış meyve suyu

5. GÜN

• KAHVALTI: 1 bardak şekersiz yeşil çay, 2 parmak büyüklüğünde yağsız beyaz peynir, 2 dilim çavdar ekmeği
• ARA ÖĞÜN: 1 dilim kepek ekmeği, 25 gram kaşar peyniri
• AKŞAM YEMEĞİ: 1 porsiyon az yağlı patlıcan salatası, 1 kase yağsız yoğurt, 1 dili çavdar ekmeği
• ARA ÖĞÜN: 1 dilim kepek ekmeği, 25 gram kaşar peyniri
• AKŞAM YEMEĞİ: 5 ızgara köfte, 1 haşlanmış patates, 1 porsiyon mevsim salatası
• YATMADAN ÖNCE: 100 gram mevsim meyvesi

Son Dakika Kadın Haberleri için aşağı kaydırın.

Yorum Yaz

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

EN ÇOK OKUNANLAR