23 Nisan 2019
  • Istanbul 13°
  • Ankara 10°
  • Izmir 16.11°
İmsak 04:32
Güneş 06:07
Öğle 13:08
İkindi 16:54
Akşam 19:58
Yatsı 21:26
BIST95.953
Dolar5,8302
Euro6,5469
Altın238,42

Hafta Sonunu Nasıl Kilo Almadan Geçiririz?

Haftanın iple çektiğimiz günleri haftasonları bazen ipin ucunu kaçırırız. Zengin bir pazar kahvaltısına kim hayır diyebilir ki? Haftasonunu kendimizi şımartarak geçiririz fakat kilo artışının en fazla yaşandığı günlerin de cumartesi pazar olduğunu unutmamalıyız!

Hafta Sonunu Nasıl Kilo Almadan Geçiririz?

Haftasonunda İpin Ucunu Kaçırmayın!

Uzun uzun tembellik yaptığımız, abur cuburu abarttığımız günler genelde haftasonlarıdır... Haftasonunu kilo almadan ve sağlıklı şeylerle beslenerek geçirmenin zor olmadığını gösteren 6 ipucunu sizler için sıraladık.

 

ÖĞÜNLERİ KISMAYIN

Akşam yemeğinde çok yiyebilmek için diğer öğünleri kısıtlamamalı veya gün boyu aç kalmamalısınız. Kilo almamak için kahvaltı ve öğle yemeğini atlamak doğru değil. Aksine kan şekerinin düşmesine, enerji seviyesinin azalmasına ve konsantrasyon eksikliğine sebep olur. Ayrıca en sevdiğiniz yemeklere kavuşmak için bütün gün bir şey yemezseniz akşam olduğunda çok acıkacağınız için normalde yiyeceğinizin iki katı yemek tüketebilirsiniz.

PROTEİNİ YÜKSEK ATIŞTIRMALIKLAR TÜKETİN

Gün içerisinde protein açısından zengin besinler atıştırın. Protein içeren sağlıklı atıştırmalıklar, tokluk hissi yaratır ve öğünlerde gereğinden fazla yemenizi engeller.

SOSYALLEŞİRKEN HAREKETLİ OLUN

Hafta sonunda arkadaşlarınızla sosyalleşirken aynı zamanda da aktif kalabilirsiniz. Yürüyüş de bir tür egzersizdir ve akşamüstü doğada yürüyüş yapmak veya mağaza vitrinlerine bakarak dolaşmak mükemmel bir fikir olabilir. Ayrıca hafta içi zaman ayıramadığınız eğlenceli bir egzersiz kursuna giderek keyifli vakit geçirebilirsiniz. 

SABAH RUTİNİNİZE BAĞLI KALIN

Hafta sonu da olsa sabah egzersizinizi aksatmayın. Sabah geç kalkarak bütün gün uyuşuk gezmeyin. Üstelik hepimizin bildiği gibi yorgunken sağlıksız atıştırmalıklar gözümüze daha çekici görünür. Her zamanki saatte kalkmak, enerjik hissetmenize ve hafta sonundan daha çok keyif almanızı sağlar.

İÇTİKLERİNİZE DİKKAT!

Şeker seviyesi çok yüksek içecekleri fazla tüketmemeye gayret etmemelisiniz. Kahvede ve alkollü içkilerde bulunan kalori miktarı sandığınızdan çok daha fazla olabilir. Yeterli su içerseniz şekerli seçeneklerden uzak durmanız kolaylaşacaktır.

AZ ZAMANDA HIZLI EGZERSİZ

Hızlı egzersizlerle zamanınızı iyi değerlendirin: Fazla zamanınız yoksa sabah kalktığınızda ve yatmadan önce 10 dakikalık hızlı bir egzersiz rutini oluşturabilirsiniz. Kısa süreli basit egzersizleri belirli aralıklarla tekrarlamak, daha fazla kalori yakmanıza ve hafta sonunu aktif geçirmenize yardımcı olacaktır.

 

Son Dakika Kadın Haberleri için sayfayı aşağı kaydırın.

Yorum Yaz

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.