Fazla zamanınız yok, spor salonuna gitmek için bütçenizde yeterli değilse de kalori yakabilirsiniz. Kilo vermek veya egzersiz yapmak için çok vakte ve büyük paralara ihtiyacınız yok. Evde, ofiste veya bir parkta yapabileceğiniz 5 harika hareket size 4 dakika içinde 100 kalori verdirebilir. İşte o 5 mucize hareket...

SQUAT: Kilo vermek için ezgersiz yapıyorsanız squatsız bir egzersiz planı söz konusu değil. 4 dakikalık programın 1 dakikasını squata ayırmanız gerekiyor.

ŞINAV: Squat kadar zorlayıcı bir diğer harekette de şüphesiz şınav. Fakat korkmayın bu kez 1 dakika değil 30 saniye yapmanız işinizi görecektir.

SANKİ DAĞA TIRMANIYORMUŞ GİBİ: Mountain Climber hareketi son zamanlarda egzersiz programlarının vazgeçilmezi oldu. 30 saniye Mountain Climber size hem sıkı bacaklar hem de sıkı bir popo oluşumunda yardımcı olur.

LUNGE İLE RAHATLAYALIM: Kabul ediyoruz ilk 3 hareket biraz zorlayıcı fakat şimdi rahatlama zamanı. 60 saniye lunge hareketiyle oldukça rahatlayacaksınız.

BİRAZ DA EĞLENELİM: Zıplayın evet yalnızca zıplayın. Zıplama eğlenceli olduğu gibi kalori yakmanın da iyi bir yolu. 45 saniye çocuklar gibi zıplayabilirsiniz.

Son Dakika Kadın Haberleri için aşağı kaydırın.