Ayrılık Psikolojisinden Çıkmanın 6 Yolu

Birliktelikler gibi ayrılıklar da bazı duyguları beraberinde getirir. Atlatılması zaman alan ve insanı yoran bu süreci daha kolay atlatmanın bazı yolları var. Birkaç tanesini sizin için derledik.

Ayrılık Psikolojisinden Çıkmanın 6 Yolu

Ayrılık psikolojisini çabuk atlatmanın yolları elbette kendi kendimize bulabileceğimiz çıkış yolları ile daha da kolay olacaktır. Ayrılık sonrası uyumda, hayata adapte olma konusunda size yardımcı olabilecek birkaç yöntem öneriyoruz.

AYRILIK SONRASI NE DÜŞÜNMELİYİZ?

  • İkili ilişkilerde ayrılık noktasına gelindiğinde, iletişimin kopmasında muhakkak iki tarafın da katkısı vardır. Ve emin olun tek suçlu siz değilsinizdir. Bu nedenle tekrar tekrar kendinizi suçlamanız gerekemez.
  • Ayrılığınızın nedenini dürüstçe düşünün ve kendinizi boşu boşuna yargılamayın,
  • Ayrılığa neden olan kişisel kusurlarınızın yanında olabilecek öteki nedenleri bulmaya çalışın,
  • Yeterli miktarda olgun davranışlar göstermemiş olabilirsiniz veya karşınızdaki kişiyle hayattaki hedefleriniz farklı olabilir. Karşı taraf ilişkinize sizin verdiğiniz anlamı yüklemiyor olabilir, aranızdaki uzaklık, maddi sıkıntılar ya da ailelerin, çalışma şartlarının da bu ilişkiye zarar vermiş olabileceği ihtimali vardır.
  • Ayrılma sürecini tek başınıza yaşıyor olduğunuzu düşünmeyin.
  • Kendnizi değersiz hissediyorsanız, eleştirel yaklaşmayı bırakın ve kendinize artık iyi davranın. Bunları yapmayı deneyince bu süreci çoktan atlatmış olacaksınız.

Son Dakika Kadın Haberleri için sayfayı aşağı kaydırın.

Yorum Yaz

Diğer Kadın Haberleri