Sağlıklı beslenmeye ne kadar dikkat etsek de, fiziksel bir takım aktiviteleri düzenli bir şekilde uygulamamız gerekiyor. Vücudun zinde kalması ve isonraki yaşlarda meydana gelebilecek sağlık problemlerini en aza indirmek için mutlaka spor yaşamımızın içerisinde bulunmalı.

Spor yaparak istediği sonucu alamayanlar için kısa sürede daha çok verim aldıracak yöntemler şunlardır…

SPOR YAPIP KİLO ALMAK

Hem spor yapıp hem kilo almak kulağa tuhaf gelebilir. Bu durumun sebebi tıka basa yemekten sonra spor yapmaktır. Yapılan en büyük yanlış bu durumdur. Yalnızca zayıflamak için spora gidiyorsanız, takviye olarak mutlaka diyet de uygulamalısınız ancak o zaman yaptığınız spordan istediğiniz onucu elde edersiniz.

KAHVALTI İÇİN PROTEİN

Güne zinde bir şekilde başlayabilmek için günün ilk öğünü olan kahvaltıyı kesinlikle atlamamalısınız. Bu öğünde sağlıklı besinler alır ve kaliteli proteinler tüketirseniz yaptığınız spor daha verimli olacaktır. Özellikle kahvaltıda bir bardak süt ve yumurta güne harika başlamak için yeterli.

İDEAL SPOR SÜRESİ

Sağlıklı vücut için lazım olan sporun süresi ortalama bir saattir. Spora başladığınız andan itibaren bitişe kadar tam bir saat. Sonrasında ortalama 15-20 dakika kadar sonrası da vücut vücut yağ yakmayı sürdürecektir.

SPOR NE SIKLIKLA YAPILMALI?

Haftada iki gün uzun süreli egzersiz yapacağınıza hemen hemen her gün birer saat egzersiz yapmanız istediğiniz sonucu almanızda yardımcı olacaktır.

Son Dakika Kadın Haberleri için aşağı doğru kaydırın.