İçişleri Bakanlığı Devlet Personel Başkanlığı'nın resmi sayfasından açıkladığı ilana göre 1117 personel kabul edeceğini duyurdu.

İlanın ayrıntıları içinde başvuru koşulları ve sınav süreci de var. Ayrıca haberimizdeki linkten hangi şehirlere kaç personel alınacağının ayrıntılarına da erişebilirsiniz. İşte İçişleri Bakanlığı 1117 personel alım sürecinin tüm ayrıntıları...

657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4 üncü maddesinin (B) fıkrasına göre 06/06/1978 tarihli ve 7/15754 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe giren Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar ile Ek ve Değişiklikleri kapsamında Bakanlığımız taşra teşkilatı Valilik, Kaymakamlık, İl ve İlçe nüfus birimlerinde istihdam edilmek için aşağıdaki Ek-1 sayılı tabloda dağılımı verilen toplam 1117 adet sözleşmeli “Büro Personeli” mevkilerine personel alımı gerçekleştirilecektir.

GİRİŞ(SÖZLÜ) SINAVINA BAŞVURU ŞARTLARI

1-657 sayılı Devlet Memurları Kanununun değişik 48 inci maddesinin (A) bendinde açıklanan nitelikleri barındırmak,

2-En az ön lisans mezunu olmak,

3-1 Ocak 2018 tarihi itibarıyla 35 yaşını bitirmemiş olmak, (01.01.1983 ve daha sonraki tarihlerde dünyaya gelenler)

4-ÖSYM tarafından 2016 senesinde gerçekleştirilen Kamu Personel Seçme Sınavı (B) Grubundan; Lisans mezunları için KPSSP(3), Ön lisans mezunları için KPSSP(93) puan türünden en az 60 ve üzerinde KPSS puanı almış olmak şartıyla başvuru yapanlardan, KPSS puan türü asıl olmak üzere gerçekleştirilecek olan başarı puan sıralamasına göre açıklanan mevki sayısının 5 katı adayın içinde olmak.

5-Kamu kurum ve kuruluşlarında 4/B Sözleşmeli Büro Personeli mevkisinde tam zamanlı olarak vaizfe yapmakta iken sözleşmesi feshedilen adayların başvuru tarihi itibarıyla bir senelik bekleme zamanını bitirmiş olmaları lazımdır. (Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar’ın Ek-1 inci maddesinin dördüncü fıkrasının (a), (b) ve (c) bentlerine göre sözleşmesini tek taraflı fesheden adaylar dışında olmak üzere)

Son Dakika Gündem Haberleri için aşağı kaydırın.