2011 senesinde gerçekleştirilen özelleştirme ihalesi ile 861 milyon dolarlık ücrtle Tepe-Akfen-Souter-Sera ortak girişim grubu tarafından satın alınan İstanbul Deniz Otobüsleri A.Ş. (İDO), 1 Aralık 2018 tarihinden sonra iç hat seferlerini durduracağını duyurmuştu.

İDO'nun kararı tartışılmayı sürdürürken, Sabah gazetesi yazarı Dilek Güngör bugünkü yazısında mesele ile alakalı olarak dikkat çeken bir yazı yazdı.

İDO'nun özelleştirmeden sonra 2012 senesi dışında hep zarar ettiğini rakamlarla açıklayan Güngör, "Maşallah, iftihar tablosu (!) Sözüm ona yetenekli patronlar ya… Bu tabloyu şimdiye dek sineye çekmişler. Bugün kalkıp iç hat seferlerini kapatıyorlar. Algıya da 'ekonomik kriz' etiketini koyuyorlar" diye yazdı.

İDO'nun sıraladığı sebepleri de incelediğini söyleyen Güngör, "Neresinden tutsanız elinizde kalıyor" dedi.

"Öyle firmanın kafasına göre 'Ben oynamıyorum' deme lüksü yok. Belediyeye firma tarafından hiçbir resmi bildirim yapmadı" diyen Güngör, "Bugünkü hesaba göre, belediyenin İDO'ya günlük 339 bin TL ceza verme hakkı var. O nedenle maç daha yeni başlıyor" dedi.

Son Dakika Gündem Haberleri için aşağı kaydırın.