Ziraat Bankası'ndan SGK Prim Ödemelerinde Kolaylık

Ziraat Bankası, SGK prim ödemelerinde yeni bir uygulamaya başladı.

04.06.2020-16:32 - (Son Güncelleme: 04.06.2020-16:24) Ziraat Bankası'ndan SGK Prim Ödemelerinde Kolaylık
Ziraat Bankası, SGK prim ödemelerinde yeni bir uygulamaya başladı.

Müşterilerinin yaşamını kolaylaştırmayı amaçlayan Ziraat Bankası, SGK prim ödemelerinde yeni bir uygulamaya başladı. Banka, SGK prim tahsilatları için hala var olan TCKN/VKN/Sicil numarası ile ödeme yollarına ilave olarak karekod okuma teknolojisi aracılığıyla da ödeme olanağı sağlamaya başladı.

Konuyla alakalı açıklama yapan Ziraat Bankası Bankacılık Operasyonları ve İletişim Genel Müdür Yardımcısı Ali Kırbaş, “Hayata geçirdiğimiz yeni kanal ve ödeme uygulamaları ile müşterilerimizin işlemlerini kolay ve hatasız olarak gerçekleştirmelerine katkı sağlıyoruz. SGK prim ödemelerinde sektörde bir ilki gerçekleştirdik. Ziraat Mobil için yeni geliştirdiğimiz SGK prim tahsilatlarında karekod okuma yoluyla tahsilat uygulaması ile müşterilerimiz SGK tahakkuk fişleri üzerinde yer alan karekodu telefon kamerasına okutarak SGK prim ödemelerini yapabiliyorlar” diye konuştu.

Vergi ödemelerinin mükellefler aracılığıyla kolay ve hatasız yapılabilmesi için Ocak 2020 itibarıyla uygulamaya konan 20 yeni kanal ve ödeme uygulamalarının, yükümlülerin vergi ödeme alışkanlıklarına olumlu fayda sağladığını belirten Kırbaş, şu ifadeleri kullandı:

“Geliştirdiğimiz dijital uygulamalar ile 2020’de kurumsal ve bireysel segmentteki bütün müşterilerimizin Ziraat Bankası Şubeleri, ATM’leri, İnternet Bankacılığı, Ziraat Mobil ve Operasyonda İnovasyon uygulaması (OPİ) aracılığıyla TC Kimlik Numarası veya Vergi Kimlik Numarası, Vergi Tahakkuk Numarası veya Tahakkuk Fişinde bulunan barkodun okutulması ile vergi ödemelerini tercih ettikleri kanaldan çok kolay, hızlı ve güvenli şekilde yapabilmelerine, ayrıca Ziraat Bankası banka kartı veya kredi kartı ile otomatik ödeme talimatı vererek ödeyebilmelerine imkan sağlamıştık. Önerdiğimiz alternatif ödeme seçenekleri ile birlikte vergi tahsilatlarımızda Mobil ve İnternet Bankacılığının kanallar içindeki payı %75 seviyesine kadar yükseldi. Bu oran müşterilerimizin dijital kanalların kendilerine sunmuş olduğu konforun ve kolaylığın farkında olduğunu göstermektedir.

12 milyonu aşkın aktif müşterimizle sektörde en fazla dijital kullanıcıya sahip bankayız. Son iki ayda aktif Ziraat Mobil kullanıcı sayımızda 2 milyonun üzerinde bir artış var. İçinden geçmekte olduğumuz bu dönemde müşterilerimizin Bankacılık işlemlerini evlerinden yapmayı tercih etmeleri ve onlara sunduğumuz konfor ve kolaylıklar mobil kullanıcı sayımızın artışında önemli rol oynadı. Bununla birlikte, müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştırmaya yönelik bankacılık uygulamalarını geliştirmeye devam edeceğiz”.
DNC Medya
DNC Medya
bilgi@haber365.com.tr
YORUM YAZ..

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Modal