TURQUALITY Projesi ile ABD’de, Hibrit Tadım

TURQUALITY Projesi ile Ege İhracatçı Birlikleri’nin ABD’deki hibrit tadım etkinliğiyle, bu ülkeye 2023 ihracatının 2 milyar dolara çıkarılması hedeflendi.

TURQUALITY Projesi ile ABD’de, Hibrit Tadım

Ege İhracatçı Birlikleri, küresel ekonominin en büyük gıda ithalatçısı Amerika Birleşik Devletleri’ni (ABD) kapsama alanına aldı. Türkiye’nin tadlarının, Amerikalılara daha cazip kılmak için TURQUALITY Projesi ile pandemi döneminin ilk Hibrit Tadım Etkinliğini düzenledi.

ABD'NİN ÜNLÜ ŞEFLERİNE TÜRK LEZZETLERİ GÖTÜRÜLDÜ

Pandemi döneminde, bağışıklığı destekleyen, Türk kuru meyvelerinden hazırlanan mönüler yine Amerika’nın ünlü isimlerine hazırlatılarak, tesislerin satın alma direktörleriyle, ithalatçılara tanıtıldı.

TÜRK MALZEMELERİYLE AMERİKAN REÇETESİ 

Turquality Projesi ile Ege İhracatçılar Birliği “Las Vegas’taki en popüler, otel, restoran ve tesislerden şefler ile 6 sektörden, yemek ve tatlılarla tanıtım filmleri çekildi. Tanıtımda, Las Vegas Üniversitesi Aşçılık Okulu mutfağında hazırlanan filmlerde; ABD mutfağının ünlü ustaları, kendi reçetelerini Türk ürünleriyle yaptılar” denildi.

HEDEF, ABD'YE 2 MİLYAR DOLARLIK İHRACAT

Etkinlikle, ABD’nin 740 milyar dolarlık gıda pazarındaki, 1 milyarlık ihracatımızı 2023’te 2 milyar dolara yükseltme hedefiyle hareket edildi.

Yorum Yaz

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

EN ÇOK OKUNANLAR