Türkiye Tanıtım Grubu'ndan 'Made in Türkiye' Logolu Hijyen Kitli Tanıtım

Türkiye İhracatçılar Meclisi bünyesinde etkinlik gösteren Türkiye Tanıtım Grubu, hedef pazarlarda büyük alıcılara, ticari dernek temsilcilerine, gazetecilere ve dünyaca ünlü sosyal medya fenomenlerine özel tasarım hijyen kitleri yollayacak.

12.05.2020-14:50 - (Son Güncelleme: 12.05.2020-14:27) Türkiye Tanıtım Grubu'ndan 'Made in Türkiye' Logolu Hijyen Kitli Tanıtım
Türkiye İhracatçılar Meclisi bünyesinde etkinlik gösteren Türkiye Tanıtım Grubu, hedef pazarlarda büyük alıcılara, ticari dernek temsilcilerine, gazetecilere ve dünyaca ünlü sosyal medya fenomenlerine özel tasarım hijyen kitleri yollayacak.

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) bünyesinde, ihracatçı sektörlerin dünya çapında markalaşmasına fayda sağlamak vizyonuyla etkinlik gösteren Türkiye Tanıtım Grubu (TTG), hedef pazarlarda büyük alıcılara, ticari dernek temsilcilerine, gazetecilere özel tasarım hijyen kitleri yollayarak, zor günlerde dayanışma ruhunu canlandırmayı ve Türkiye’nin üretim, tedarik ve ihracat başarını anlatmayı hedefliyor.

TTG'nin coronavirüs sürecinde dayanışma ruhunu beslemek ve "Made in Türkiye" farkındalığını artırmak için DHL Express ile uluslararası tanıtım alanında iş ortaklığına giderek hayata geçirdiği "Goodness from Türkiye" projesiyle ilgili TİM Genel Merkezinde açık havada basın toplantısı gerçekleştirdi.

TİM ve TTG Başkanı İsmail Gülle ile DHL Express Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Claus Lassen de görüşmeye katılarak, proje ortaklığı anlaşmasına imza attı.

Gülle, görüşmedeki açıklamasında, dünyanın 2020 sene başından bu yana bir yüzyıldır görülmemiş boyutta bir küresel virüs salgınıyla eşsiz bir mücadelede olduğunu ifade ederek, "Dünyanın içinde bulunduğu zorlu dönemde hem ülke olarak hem ihracatçılar olarak başarılı bir sınav vermekteyiz. Sağlık Bakanlığımızın verilerinin de işaret ettiği üzere Sayın Cumhurbaşkanımızın güçlü liderliğinde virüsle mücadelenin etkin yönetimi, salgının tepe noktasına beklenenden daha erken ulaşmamız noktasında Türkiye ekonomisi için normalleşme adımlarını başlatmamızı sağladı." diye konuştu.

Bu süreçte, Türkiye’nin üretim ve tedarik olanak ve yeteneklerini bütün dünyaya göstermek açısından, 70’ten fazla ülkeye destek elini uzatarak yaptığı ürün yardımlarının, Türkiye’nin uluslararası dayanışma yeteneğinin de nişanesi olduğunu söyleyen Gülle, "Türkiye olarak, ihtiyaç duyulan bütün noktalara yardım elimizi uzatmaya çalışıyoruz. Uluslararası koşullar zaman zaman zorlaşsa da, ihracatçılar olarak da ilk günden bu yana hedeflerimizden geri adım atmadan var gücümüzle çalışmayı sürdürüyoruz. Küresel tedarik zincirindeki zorluklara karşın üretimleri zamanında yerlerine ulaştırarak güvenimizi de tazeledik. Bunun bize gelecek dönemde de büyük avantaj sağlayacağına, Türkiye markasının yurt dışı alıcılar gözünde farklı bir noktaya ulaşmasına önemli katkı sağlayacağına inanıyoruz." şeklinde konuştu.

Gülle, ifadelerini şu sözlerle sürdürdü:

"Yıllardır ülke ve dünya ekonomisi için çalışan, üreten, tasarlayan ve markalaşan, bu zorlu süreçte adeta bir uç beyi aidiyetiyle mücadele eden ihracatçılarımız, bu önemli süreçte bir 'Milli Üretim Seferberliği' başlatarak ülkemizin ve dünyamızın sağlığı için tıbbi malzeme tedariki gerçekleştiriyor. Ülkemiz, Kovid-19 salgını döneminde 70’i aşkın ülkeye uzattığı dost eliyle küresel mücadeleye destek verirken ihracatçılar olarak bizler de 'Made in Türkiye' hijyen ürünleriyle bu 'insanlık' ve 'iyilik' hareketini bir adım öteye taşıyoruz. Hedef pazarlarımızdaki büyük alıcılara, ticari dernek temsilcilerine, basın mensuplarına özel tasarım hijyen kitleri göndererek hem zor günlerde dayanışma ruhunu canlandırmayı hem de Türk ürünleri algısını ve 'Güvenilir Tedarikçi Türkiye' konumumuzu perçinlemeyi amaçlıyoruz. Her şeyden önce bu küresel salgının üstesinden gelmek için tüm insanlığın aklıyla kalbini birleştirmesi gerektiğine inanıyoruz."

Coronavirüs salgınıyla beraber kişisel hijyene yönelik farkındalığın da oldukça üst düzeylere ulaştığının altını çizen Gülle, şu ifadeleri kullandı:

"Yeni normal dediğimiz dönemde de bu farkındalığın devam edeceği öngörülüyor. Biz de bu dönemde yurt dışındaki paydaşlarımıza ülkemizde üretilen hijyen ürünleri ile yanlarında olduğumuz mesajını vermek istedik. Aynı zamanda ülkemizde üretimin devam ettiğini ve her alanda tedarik ihtiyaçları için bugün de gelecekte de güvenilir bir ortak olarak burada bulunduğumuzu bir kez daha hatırlatma fırsatı yakaladık.

Bu süreçte ürünlerin hazırlanmasında destek olan tüm üreticilerimize ve dünyanın dört bir yanına gidecek kitlerimizin lojistik süreçlerini üstlenen DHL Express’e çok teşekkür ediyorum. Hepimizi derinden etkileyen bu küresel salgının hakkından gelebilmek adına alınan önemlerin, tüm ülke otoriteleri tarafından kararlılıkla uygulanmasıyla salgın ve krizlerin durdurulabileceğini, en önemli şey olan insan sağlığı açısından sürdürülebilir ortam oluşturabildiği ölçüde kalkınmanın da onu takip edeceğini düşünüyoruz."

DHL Express Türkiye CEO'su Claus Lassen de Türkiye’deki işletmeleri dünyaya bağlama misyonunu sürekli olduğu gibi corona salgını döneminde de devam ettirdiklerini belirtti.

Lassen, "Bu süreçte görüyoruz ki Türkiye’nin genç, girişimci ve dinamik ihracatçı ailesi her zaman olduğu gibi işlerini büyütmek, yeni pazarlara açılmak için büyük azim ve hevesle çalışıyor. Biz de yurt dışına gönderi yapmak isteyenler için süreci yurt içindeki ticaret kadar kolaylaştıracak ürün ve hizmetlerimizle, konusunda uzman ekiplerimizle bu süreçte onlarla yakın iş ortağı olarak çalışmaktan mutluluk duyuyoruz. " açıklamasında bulundu.

TİM ile yapılan iş birliğinden dolayı büyük mutluluk duyduklarının altını çizen Lassen, şu ifadeleri kullandı:

"Türkiye ihracatçılarının güçlü sesi TİM ile daha önce de pek çok projede ortak çalışmalarımız oldu. Bugün hayata geçirdiğimiz iş birliği, Made in Türkiye ürünlerin dünyaya tanıtılması konusunda bizlere daha fazlasını yapma şansı verdi. Uzmanlığımızı kullanarak bu iyi niyet gösterisi ürünlerin tüm dünyadaki muhataplarına en hızlı şekilde ulaşmasını sağlayacak olmaktan ve Türkiye’nin tanıtımına katkıda bulunmaktan mutluluk duyuyoruz."

TİM’DEN MEKTUP DİPLOMASİSİ

Diğer taraftan, proje kapsamında, TTG, Türkiye’nin bu süreçteki dayanışma ruhunu simgelemek ve ülkenin marka değerini yükseltmek için "Made in Türkiye" logosuyla hijyen ürünlerinden oluşan özel tasarım kitleri, projenin lojistik destekçisi olan DHL Express, 60’tan fazla ülkede büyük alıcılara, basın mensupları, ticari dernek temsilcilerine ve dünyaca ünlü sosyal medya fenomenlerine TİM Başkanı İsmail Gülle’nin kaleme aldığı ve dostluk mesajları barındıran mektupla gönderilecek.

Mektupta, dünyada Türk ürünlerinin farkındalığının altı çizilirken, salgınla mücadelede iş birliği ve destek mektubu verildi.

Aynı zamanda, DHL, iki ay boyunca yurt dışına gönderilecek her gönderiye yazacağı "#GoodnessFromTürkiye" etiketleriyle Türkiye’nin ve ihracatçıların iyi niyet mesajı da yer alacak. Yurt içinde de aynı mesaj kurye araçları üstünde olacak.

Hijyen kitleri içerisinde Türkiye’ye has misafirperverlik ve temizlik geleneğinin bir parçası olan kolonyanın yanında yine hepsi Türkiye’de üretilen maske, el dezenfektan mendili, el dezenfektan jeli, anti bakteriyel ıslak mendil ve katı sabun mevcut.
DNC Medya
DNC Medya
bilgi@haber365.com.tr
YORUM YAZ..

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Modal