18 Şubat 2019
  • Istanbul
  • Ankara -1°
  • Izmir
İmsak 06:23
Güneş 07:48
Öğle 13:23
İkindi 16:19
Akşam 18:48
Yatsı 20:08
BIST102.867
Dolar5,2862
Euro5,9836
Altın224,95

Bu Şirket 85 Bin Liraya Bebeklere İsim Buluyor

İsimlerin kişilerin kariyerini belirlediğinin bilimsel olarak kanıtlandığını söyleyen girişimci Marc Hauser, kurduğu şirketle yaklaşık 85 bin TL karşılığında bebeklere isim buluyor.

Bu Şirket 85 Bin Liraya Bebeklere İsim Buluyor

Evlerini ziyaret ederek anne-baba adaylarının beklentilerini, kültürlerini ve geçmişlerini öğrenen Hauser'in ekibinin isim bulmak için 6-8 haftalık bir zamana ihtiyacı oluyor.
İsviçreli bir girişimci, bebeklere isim bulma merakını ticarete döktü. Dil ve iletişim eğitimi alan Marc Hauser, kurduğu Textagentur şirketi ile 28 bin İsviçre Frangı'na (84 bin 500 TL) bebeklere isim buluyor.

Habertük'ün haberine göre, Hauser, "İsimlerin kişilerin kariyerini etkilediği bilimsel olarak kanıtlandı. Bu yüzden insanların bebeklerine benzersiz isimler bulunması talebini anlayabiliyorum" diyor. Ancak 10 yıldır bu işi yapan Hauber, bugüne kadar kaç bebeğe isim bulduğunu ve hangi isimlerin kendisine ait olduğunu "Şirket sırrı" gerekçesiyle açıklamıyor.

İsimlerin kişilerin kariyerini belirlediğinin bilimsel olarak kanıtlandığını söyleyen girişimci Marc Hauser, kurduğu şirketle yaklaşık 85 bin TL karşılığında bebeklere isim buluyor.

8 hafta sürüyor

Hauser'in ekibinin isim bulmak için genellikle 6-8 haftalık bir zamana ihtiyacı oluyor. Textagentur uzmanları, bu süreçte aileyi evinde ziyaret ediyor ve onların beklentilerini, kültürlerini ve geçmişlerini öğreniyor. Şirket bazen 20 kadar bağımsız çalışandan isim önerileri alıyor ve bunları aileye sunuyor. Aileler bazen bulunacak çocuk isminde aile kökenleri veya kültürlerinin de etkisini görmek istiyor.

Yorum Yaz

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.