Tüm Otomotiv Bakım Dernekleri Federasyonu (TOBFED) Göçük Eğitim Koordinatörü Aşkın Önver yaptığı açıklamalarda, İstanbul'da dolu yağışından dolayı birçok aracın zarar gördüğünü söyleyerek, "Oto sanayilerinde kuyruklar meydana geldi. Araç camları ve kaportada oluşan zararların onarımı için mümkün olduğunca kaliteli hizmet sunan ve bilinen firmaların tercih edilmesi gerekir. Acemi ve kötü malzeme kullanan, merdiven altı diye tabir edilen iş yerleri araca daha fazla hasar verecektir." dedi.

DAHA UCUZA ve DAHA KISA SÜREDE TAMİR MÜMKÜN

Aşkın Önver, yaşanan felaket sonrasında araçlarda oluşan kaporta hasarlarının, aracın ikinci el değerini düşürmeyen "boyasız göçük düzeltme yöntemi" ile kolaylıkla onarılabileceğini açıkladı.

Özellikle kaportada oluşan zararların, yeni yöntemle daha hızlı ve ucuz tamir edilebildiğini söyleyen Önver, pek çok firmanın artık bu yolu tercih etmeye başladığını belirterek, "Klasik süreçte aracın hasar tespiti, sigorta ihbarı, eksper incelemesi, sigorta dosya açılması, sigorta onayı, servisteki yoğunluğa göre aracın onarım programına alınışı, kaporta işlemi ve boya işlemi minimum 20 gün gibi bir sürece denk geliyor.’ Dedi.