Hakkâri’de bilek ağrısı şikayeti üzerine Yüksekova Devlet Hastanesi'ne giden 20 yaşındaki Harika Kaplan, yaşamını yitirdi.

BİLEK AĞRISI SEBEBİYLE GİTTİ CANINDAN OLDU

Hakkâri’nin Yüksekova İlçesi'nde bilek ağrısı şikâyeti üzerine Yüksekova Devlet Hastanesi'ne giden 20 yaşındaki Harika Kaplan, verilen ilacın yan etkisi sonucu yaşamını kaybetti. Ağabeyi Hakan Kaplan, hastaneye karşı dava açacaklarını vurguladı.

AMELİYAT SIRASINDA VERİLEN İLAÇ FENALAŞMASINA NEDEN OLDU

Yüksekova'nın Yeşildere Mahallesi'nde oturan Harika Kaplan'ın sağ bileğini burkması ve şiddetli ağrılara sebep olması üzerine ailesiyle birlikte dün Yüksekova Devlet Hastanesi'ne götürüldü. Muayene yapıldıktan sonra ameliyat edilmesine karar verildi. Harika Kaplan'a ameliyat sırasında verilen ilaçla fenalaşmasına sebep oldu. Harika Kaplan'ın fenalaşması üzerine Yüksekova Devlet hastanesi yönetimi Van'dan ambulans helikopter talep etti. Harika Kaplan, ambulans helikoptere bindirilmeden doktorların tüm müdahalesine rağmen kurtarılamadı.

Yüksekova Devlet Hastanesi yönetimi, konunun adli boyuta taşındığını bu nedenle şimdilik açıklama yapmayacaklarını belirtirken, ağabey Hakan Kaplan, Harika Kaplanın ölümünden doktorlarını sorumlu tuttu. 9 kardeş olduklarını belirten Hakan Kaplan, davacı olacaklarını ve sorumluların cezalandırılması için sonuna kadar mücadele edeceklerini söyledi.