Tatlı ihtiyacı bizi tetikleyen tatlardan bir tanesidir. Tüm bunların yanında sütlü tatlılarınızda tarçın baharatını kullanmanız hem şekerin o zararlı etkilerini silecek hem de kan şekerinizin aşırı uçlarda oynamasını da engelleyecektir. Ölçülerine ve miktarına dikkat etmek üzere sağlıklı meyvelerle de tatlı ihtiyacınızı giderebilmeniz mümkün. Meyveler kabuğuyla tüketildiği zaman daha sağlıklıl oluyor bunun sebebi kabuk içlerindeki posanın meyve şekerini stabil tutarak kan şekerini dengelemesidir. Bunun yanında meyve suları da içeriğinde barındırdıkları yapay şekerlerden dolayı kan şekerini olumsuz etkileyen unsurlardan bir tanesidir. Özellikle meyve tüketeceksek üzerine ilave ettiğimiz tarçınlar şekerini biraz olsun dengelemiş olacağız. Meyvelerin yanı sıra yine de tercihinizi tatlılardan yana kullanmak istiyorsanız sütlü tatlılar tüketmeniz sizin için daha sağlıklı bir tercih olacaktır. Sütlü tatlılara en çok yakışan tarçın baharatını da sütlü tatlılara ilave ederek tüketebilirsiniz.

KEMALPAŞA TATLISI

4 adet kemalpaşa tatlısı 460 Kalori

BAKLAVA

4 adet baklava 420 Kalori

ŞEKERPARE TATLISI

1 porsiyon şekerpare tatlısı 440 Kalori

LOKMA TATLISI

5 adet lokma tatlısı 560 Kalori

AYVA TATLISI

1 porsiyon ayva tatlısı 150 Kalori