Haziran 2017'de halka arz edilen anlık görüntü paylaşım platformu Snapchat'in bir zamanlar satılacağı yönünde haberler basında yer almıştı. Popüler sosyal medya uygulamasının bir alıcısının da Google olduğu ortaya çıktı.

Business Insider'ın konuyla ilgili kaynaklara dayandırdığı haberine göre; Google, halka arzdan hemen sonra adı Snap olarak değişen şirkete, 2016'nın ilk aylarında 30 milyar dolarlık teklif sundu.

Öte yandan Snapchat yeni güncellemesini piyasaya sürdü.

Snapchat’e geliştirdiği güncel bir güncellemeyle artık snap'leriniz çok daha keyifli olacak. Uygulama, Perşembe günü üç yeni "yaratıcı araç" tanıttı: Resimleriniz- arka planlar eklemek için rengarenk fonlar, ses tonunuzu herhangi bir animasyon içermeden değiştiren ses filtreleri ve fotoğraf ve videolarınıza bağlantılar (linkler) eklemenize olanak tanıyan 'Ataç.'

Arkadaki fonlar Snapchat'ın jeofiltrelerine biraz benziyor fakat fotograf üstüne bir tasarım koymak yerine, fonları resimlerdeki nesnelerin arkasına yerleştirebiliyorsunuz. 

Ses filtreleri sayesinde, animasyonlu bir filtre kullanmadan artık sesinize efektler ekleyebileceksiniz.

Bir Snap videosu kaydettikten sonra, hoparlör simgesine dokunarak sesin ve değiştirebileceksiniz.

Yenilikle gelen en şaşırtıcı özellik bundan sonra Snap'lerinize bağlantılar eklemenizi sağlayan 'Ataç' özelliği. Bu özelliğin eklenmesi uzun bir zamandır kullanıcılar tarafından talep ediliyordu.

Yaklaşık 300 milyon kullanıcısı var olan Snapchat'in günlük aktif kullanıcı sayısı ise 166 milyon civarında.

Snapchat yenilediği bu özelliği ile sanal ortamda kullanıcılarına daha eğlenceli ve mutlu dakikalar geçirtmeyi arzuluyor.Bu özelliklerle birlikte 300 milyon fazla kullanıcısı daha eğlenceli ve daha mutlu videolar hazırlayıp Snapchat üzerinden arkadaşlarıyla paylaşabilecek.