Protein ve kalori bakımından çok zengin olduğundan kilo vermenize değil ama kilo almanıza yardımcı olacaktır. Aslında bu tüketim tüm yemişler için geçerlidir. Kuru üzüm, ceviz, fıstık, fındık hepsi protein ve kalori olarak yüksek besin değeri içermektedir. Kalori açısından oldukça yüksek bir değere sahip olan bu iki kuruyemiş az miktarda tüketilmediği takdirde kilo vermenize değil, aksine kilo almanıza neden olabilir.

HURMA

Sanılanın aksine fazla miktarda tüketilen hurma kilo verdirmek yerine, kilo almanıza sebep olabilir. Kalorisi oldukça yüksek bir meyve olan hurmayı günlük en fazla 2 adet tüketmeniz sağlıklı beslenmeniz için yeterli olacaktır.

DONMUŞ YOĞURT

Bilinenin aksine donmuş olan bu yoğurt kalori ve içerisinde bulunan kalsiyum ile kilo vermemize değil almamıza sebep olabilir. Dondurmadan daha masum olarak görünen donmuş yoğurt, dondurma ile aynı kalori miktarına sahiptir.

TAM BUĞDAY EKMEĞİ

Günlük alınması gereken miktarın üzerinde tüketeceğiniz Tam buğday ekmeği, kilo vermenize destek değil aksine kilo almanıza sebep olacaktır.

MEYVELER

Meyveler sanılanın aksine ideal ölçülerde yenilmedikleri takdirde kilo verilmesine değil kilo alınmasına neden olurlar. Özellikle şeker miktarı fazla olan karpuz, kiraz, kayısı, şeftali ve armut gibi meyvelerin fazla miktarda tüketilmesi sonucu kilo alınması olasıdır.