Çoğumuz spor yaptığımızda birçok şeyi yiyip vücudumuzda herhangi bir kiloya yol açmayacağını düşünürüz. Bu büyük bir hata! Kilo vermeye gerçekten kararlıysanız bu hatadan kaçınarak hem beslenme düzeninizi hem de spor planınızı aynı anda yürütmeniz gerekecektir. Bu iki unsur ayrılmaz bir bütündür. Yaptığınız egzersizler sonrası muhakkak bolca sıvı tüketmeniz gerekmektedir.

Ayaklarınızı omuz genişliğinizden daha geniş olacak şekilde açın. Duruşunuzu bozmadan, oturma pozisyonu ile aşağı hareket edin ve yavaşca başlangıç pozisyonunuza geri gelin.

Sol bacağınız ile öne doğru geniş bir adım atın. Dizinizle dik bir açı oluşturacak şekilde kalçanızı aşağı doğru indirin. Sağ ayağınızdan aldığınız kuvvetle eski pozisyonumuza gelip aynı hareketi sol bacağınız için de yapın.

Yere yan uzanın, üstte kalan bacağınızı yukarı doğru kaldırıp indirin. Bu hareketi diğer bacağınız için de tekrarlayın.

Ayak parmak ucunda, bacaklarınız birbirine yapışık olarak kalkın. Dizleriniz kırarak yere eğilin ve başlangıç pozisyonunuza, bacaklar yine yapışık olacak şekilde dönün.

Ayaklarınızı omuz genişliğinizden daha geniş olacak şekilde açın. Elinize ağırlık alın ve karın bölgenizin önünde tutun. Vücudunuzu aşağı doğru hareket ettirirken aynı anda ağırlığı da omuz seviyenize gelecek şekilde dik pozisyonunuzu bozmadan yukarı kaldırın.

Yere uzanın, dizleriniz kırın ve bacaklarınızın arasına lastik top alın. 30 saniye boyunca lastik topu dizleriniz arasında fazla sert olmadan sıkın.

Tüm bu egzersiz hareketlerini düzenli olarak yaptığınız takdirde bacaklarınızdaki olumlu değişimi fark edeceksiniz.