Uyumak

Yemekten hemen sonra uyuduğumuzda, yediklerimizi yeterince sindirememiş oluruz. Bu da bağırsak iltihaplanmalarına ve mide rahatsızlıklarına neden olur.

Meyve Yemek

Yemekten hemen sonra meyve yemek midenin hava ile dolmasına neden olur. O yüzden meyvenizi yemekten 1-2 saat önce ya da sonra tüketmelisiniz.

Çay İçmek

Çay yaprakları yüksek oranda asit içerdiği için yemeklerden aldığımız proteinleri sindirmemizi zorlaştırır.

Kemer Gevşetmek

Yemekten sonra kemer gevşetmek bağırsakların bükülmesine sebep olur.

Yürümek

İnsanlar genellikle yemek yedikten sonra yürümenin ömrü uzattığına inanır. Ama bu doğru değildir. Yürümek, sindirim sisteminin yediğimiz yemeklerden nütrientleri özümsememesine sebep olur. Yani yediğimiz yemeğin hiçbir anlamı kalmaz.

Banyo Yapmak

Banyo yapmak kan akışını ellere, ayaklara doğru çoğaltır ve bu da midenin etrafındaki kan miktarını azaltır. Sonuç olarak, sindirim sisteminizi zayıflatır.

Sigara İçmek

Araştırmalar yemekten sonra içilen tek bir sigaranın 10 taneye bedel olduğunu söylüyor. Kanser riski de aynı şekilde artıyor.