Sağlıklı bir yaşam ve doğru beslenme düzeni, aslında zannedildiği kadar zor değil. Çoğu zaman fırsat bulunamadığı için yapılmadığı mazeret edilen spor için aynaya bir kez bakmanız yeterli olabilir. Uzmanlar, kişinin kendi vücudunu beğenmemeye başlamasıyla sağlıklı yaşama ve doğal olarak spora başlanıldığını belirterek, şu önerilerde bulunuyor:

VÜCUDUNUZLA TEKRAR İLETİŞİM KURUN

Aynanın karşısına geçin ve genel vücut proporsiyonunuzu değerlendirin. (Omuz ve kalça yükseklikleri, kafanızın gövdenizin orta hattında bulunup bulunmadığı gibi detaylar, kısaca simetri önemli.) Yoga veya germe yaparken, vücudunuzun nasıl çalıştığını anlayın. Bu aktiviteler sırasında vücut sıvılarınızı nasıl harekete geçtiğini öğrenin.

KARDİO ANTRENMANI YAPMAYI UNUTMAYIN

Eğer gerçekten vücudunuzu şekillendirmekte kararlıysanız; egzersiz programınız haftada 3 ila 5 kere, 30-60 dakikalık bir aralıkta orta seviyede aerobik (solunumu hızlandırarak dokulara daha fazla oksijen gitmesini sağlayan) egzersiz olmak zorunda. Vücudunuzun yeniden şekillenmesi ve esnekliği için egzersizlerin öncesi ve sonrasında germe yapılmalı. Joging, yüzme, bisiklet, tenis veya squash gibi aktiviteleri deneyin.