Uyku problemleri ileride oluşacak bir çok hastalığın habercisi olmakla beraber oldukça da zararlı bir alışkanlıktır. Bu alışkanlığı yenmek ve daha rahat uyuyabilmek amacıyla daha iyi beslenme ve spor hayatın vazgeçilmezleri arasında yer almalıdır. Uyku sorunlarını yenebilmek amacıyla bu alışkanlıkları edinebilmek oldukça önemlidir. Uyku sorunu çekenlerin en fazla tüketmesi gereken besinlerden biri de yoğurttur. 

Salatalık da uyku problemlerine oldukça iyi gelen besinlerden bir tanesidir. Özellikle içeriğinde bulunan lif oranıyla oldukça etkili olan bu besin uykusuzluğa da oldukça iyi gelmektedir. İçeriğinde bulunn su oranı da sağlığa oldukça yararlıdır.

Sarımsağın da oldukça yararlı olduğu uykusuzluk problemleri bu besinin ilave edildiği yoğurt sayesinde de oldukça etkili bir uyku ilacı olabilmektedir. Bu kürü yatmadan önce tükettiğinizde uykusuzluk problemlerinizi giderebilirsiniz.

Cacık da bu konuda tüm bu uyku besinlerini bir arada içerdiği için oldukça önemli bir uyku getirci kürdür. Özellikle akşam yatmadan önce tükettiğiniz dolu dolu bir tas cacık sayesinde daha sağlıklı ve rahat bir uyku uyuyabilirsiniz.