Gün içerisinde yeterli enerjinizin olması, ve kapanışı mutlu bir sonla yapmak için bir takım alışkanlıklar edinmek gerekiyor. Bunların en önemlisi uykudur. Uyku yeteri miktarda alınmadığında gün içerisindeki koşturmalarınız arkadaş ilişkileriniz size eziyet durumuna dönüşecektir.

İşte günü güzel sonlandırmanız için uyanır uyanmaz yapmaktan vazgeçmeniz gerekin alışkanlıklar…

ALARM KURMAK

Alarm sesi olmadan uyanamıyorsanız eğer ona söyleyecek pek bir şey yok. Fakat yapılan araştırmalara göre uzmanlar alarm sesini devamlı olarak erteleyen birinin ayılması daha da uzun sürdüğünü ifade etti.

SABAH KAHVESİ

Kahveyi hepimiz seviyoruz fakat sabah uyanınca ayılmak için içilen kahveler size bir fayda vermiyor. Her ne kadar cafein geceleri tüketildiğinde uyku kaçırsa bile güne başlarken aç karnına içilen kahveler zararlı olmakla birlikte güne kahvesiz başlayabilirsiniz.

YATAKTA OYALANMA

Hemen hemen herkesin yaptığı şeylerden ancak en kısa sürede vazgeçmemiz gereken şeylerden biri olan uyandıktan sonra bacaklarınızı yatakta kendinize çekerek ayılmaya çalışıyorsanız bu durum tersine uyku kaçırmak yerine uykunuzun daha çok gelmenize ve mayışmanıza sebep verecektir.

YATAK TOPLAMA

Yapılan araştırmalara göre, uykudan uyanır uyanmaz, yatağı toplamak gün içerisinde yapacağınız işlerdeki üretkenliğinizi yükseltiyormuş.

LOŞ IŞIK

Görünümü her ne kadar hoş görünse de loş ışık uykunuzun daha çok gelmesine sebep oluyor. Bir ortamda loş ışık ortama sıcaklık kattığı için yataktan hemen kalkmanızı engelliyor.

Son Dakika Sağlık Haberleri için aşağı doğru kaydırın.