TATLI YERİNE EKŞİYE YÖNELİN

Şeker, vücudumuzun tükettikçe daha da fazla istediği bir besin; dolayısıyla şeker tüketimi tatlı krizlerinin ardı arkasının kesilmemesinin sebebi olabilir. Tatlı krizleriyle baş edebilmek için şekerli gıdaları yavaş yavaş beslenme düzeninizden çıkararak ekşi tatlara yönelmeye özen gösterin. Böylelikle hem tatlı krizlerini azaltabilir, hem de sindirim sisteminizi destekleyen probiyotik alımını arttırabilirsiniz.

KURUYEMİŞ TÜKETİN

Karnınız acıktığında ya da canınız atıştırmalık bir şeyler istediğinde, yeme isteğinizi arttıran şekerli gıdalardansa tuzlu ya da baharatlı gıdalara yönelmeyi deneyin. Örneğin kuru yemişler, açlığınızı bastırmak için yapabileceğiniz sağlıklı tercihlerden biri olabilir.

İÇECEKLERİNİZE TARÇIN EKLEYİN

Tarçın, midenizin boşalmasını yavaşlatır ve daha hızlı doymanız yardımcı olur. Günde 1 çay kaşığı ya da 1 çubuk tarçını çayınıza ya da kahvenize ekleyerek daha uzun süre tok kalabilir ve tatlı krizlerini azaltabilirsiniz.

BOL SU TÜKETİN

Gün içerisinde düzenli olarak su içmek, daha uzun süre tok kalmanıza yardımcı olan en sağlıklı yöntemlerden biridir. Canınız her tatlı istediğinde su içerek özellikle gece bastıran tatlı krizlerini azaltabilirsiniz.