Spor yapmadan yarım saat öncesinde içilen şekersiz kahvenin vücuda bir çok yararı bulunmaktadır. Spor egzersizleri yapmanın yanı sıra yanında tükettiğimiz besinlerin de oldukça önemi bulunmaktadır. Özellikle yağ yakımına katkı sağalayacak besinlerin spor esnasında tüketilmesi de bu sorunlarınızdan kurtulmanıza büyük oranda yardımcı olacaktır.

İŞTE SPOR ÖNCESİ TÜKETİLEN KAHVENİN YARARLARI:

Kahvedeki kafein, uyarıcı etkisiyle kan dolaşımını hızlandırıyor.

Karaciğerde işlenip hızlıca enerji kaynağı olarak kullanılıyor.

Kafein, spor sırasında daha aktif olmamıza yardım ediyor.

Spordan yarım saat önce bir fincan kahve içmek son derece faydalıdır. 

İÇİLMESİ GEREKEN KAHVE TÜRLERİ

Hindistan cevizi yağlı kahve,

Sütlü veya sade filtre kahve,

Kahvenin yanında mutlaka bir büyük bardak su içelim ki vücudumuz susuz kalmasın.

EN FAZLA 3 FİNCAN TÜKETİN

Günde en fazla 3 fincan kahve içelim ki uyku bozukluğu, yağlanma, huzursuzluk gibi yan etkiler olmasın.

Kahvede krema, şeker, şurup veya süt tozu kullanmayalım ki fazladan ve gereksiz kalori almayı da engelleyelim.

Spor esnasında içilen ve yağ yakımını büyük oranda sağlar.