Sağ tarafınıza yan şekilde uzanın. Sağ bacağınızı kırın ve sol bacağınızı yerden kaldırabildiğiniz kadar yukarı kaldırın ve 5 saniye boyunca bu konumda tutun. Daha sonra yavaş yavaş indirin. Bu egzersizi sağ bacağınızla da tekrarlayın.Ellerinizi yere koyun ve şınav pozisyonuna gelin. Sonra, sağ bacağınızı kıvırın ve dizinizi karnınıza doğru getirin. Ardından bacağınızı düzeltin ve yerden olabildiğince yukarı kaldırın. Sol bacağınızla da aynı hareketi tekrarlayın.

Bir dambıl alın, ayaklarınız omuz genişliğinde olacak şekilde düz durun. Nefes alırken dizlerinizi bükerek vücudunuzu yavaşça alçaltmaya başlayın. Uyluklarınız yere paralel olana kadar kendinizi aşağıya çekmeye devam edin. İki elinize de bir dambıl alın ve ayaklarınızı omuz genişliğinde açın. Sırtınızı düz tutarak üst gövdenizi yavaşça bükmeye başlayın, kollarınızı serbest bırakın. Mümkün olduğu kadar az eğin. 

Dizlerinizin üzerinde durun ve kollarınızı düz tutarak elinizi yere koyun. Sırtınızı düz tutun ve yavaş yavaş bir bacağınızı arkaya kaldırmaya başlayın. Bacağınızı mümkün olduğunca kaldırın ve birkaç saniye bekleyin.

Sağ ve sol bacağınız arasında dönüşümlü olarak, egzersizi tekrarlamaya devam edin. Ayaklarınızı omuzlarınızdan biraz daha geniş bir aralıkta tutun. Ardından kuvvetli bir şekilde zıplayın. Ayaklarınız yere tekrar değdiğinde aynı hareketi tekrarlayın.