Şeker tüketiminin zararları konusunda artık herkes her şeyi biliyor. Ancak tatlı severler için şekerden vazgeçmek o kadar da kolay olmuyor. Bunun için doğal tatlandırıcıları hayatınıza sokabilirsiniz. İşte şeker yerine kullanabileceğiniz doğal tatlandırıcılar.

HİNDİSTAN CEVİZİ ŞEKERİ

Hindistan cevizi şekeri yüksek enerji değerine rağmen, düşük glisemik indekse sahiptir. Çok lezzetli olmasının yanı sıra birçok faydası bulunur.

PEKMEZ

B vitamini bakımından zengin olan pekmez şekerin yerine kullanılabilir. Tatlılarınız için bir vazgeçilmez haline getirebilirsiniz.

HURMA

Hurma sağlıklı ve besleyici bir meyvedir. Sağlıklı bir aperatif olarak kullanılabilir. Şeker için sağlıklı bir alternatiftir. Hurmayı tatlılarınızda kullanabilirsiniz.

DUT

Dut, doğuda ''çileklerin kraliçesi'' olarak anılır. Dut şurubu da bu özellikleri korur ayrıca gıdaya özel bir tat verir. İçecek ve tatlılarınıza ekleyebilirsiniz.

ÜZÜM ŞEKERİ

Üzüm şekeri hayatı uzatmak için bir araç olarak görülüp bu sayede ün kazanmıştır. İçeriği düşük kalorili, sağlıklıdır. İçeceklerinize ve hamurlarınıza ekleyebilirsiniz.

ARPA MALTI

Şaşırtıcı gelse de arpa maltı, şeker yerine kullanılabilecek mükemmel bir alternatiftir. Görme düzeyini geliştirmesinin yanı sıra, metabolizma hızını arttırır ve bağışıklık sistemini güçlendirir.