Protein diyetleri özellikle spor yaparak zayıflamak isteyenlerin oldukça ilgi gösterdikleri bir zayıflama yöntemidir. Bu yöntemle birlikte sporla kaybettiğiniz kas miktarını koruyarak vücudunuzdaki yağları kolayca yakabilirsiniz.  Proetin diyetinin faydalı olmasının bir diğer sebebi ise vücut tarafından kolay sindirilebilen besinlerden oluşmasıdır. Özellikle bu diyette kullanılan etlerin yağsız ve sinirsiz olmasına dikkat ederseniz herhangi bir mide problemiyle karşılaşmaz ve bu besinlerin sindirme aşamasında daha rahat olursunuz. Bununla birlikte yanında tüketeceğiniz yararlı yeşillikler de tükettiğiniz protein miktarını dengeleyerek daha rahat ve sağlıklı hissetmenize neden olacaktır. 

SABAH

1 adet haşlanmış yumurta, 1 dilim peynir, 2 dilim kepekli ekmek(Kepekli ekmek yerine tam tahıllı beyaz un içermeyen farklı bir ekmek türüde tercih edebilirsiniz)

ÖĞLE

1 kâse yağsız yoğurt, 1 kâse yağsız salata

AKŞAM

Yağsız kırmızı et, 1 kâse yağsız salata

Sizlerle paylaştığımız diyet listesini uyguladıktan sonra hızlı ve sağlıklı bir şekilde fazla kilolarınızdan kurtulabileceksiniz. Bu listedeki besinlerde fazla kalori bulunmadığı için rahat edebileceğiniz gibi bunun yanında spor yaparken kaybettiğiniz kas miktarının da vücudunuzda yenilenmesini sağlayacaksınız.