Hareketsiz yaşam, uzun saatler bilgisayar başında oturma, vücudumuzdaki kasları ve sinirleri etkiliyor. Bunlara stres ve yanlış oturma stili de eklenince ağrılar dayanılmaz bir hal alıyor.

BİBERİYE

Eklemlere biberiye yağı ile yapılan masaj, ağrıları dindiriyor. Ağrılı veya iltihaplı bölgelere yapılan sıcak baskılar kemiklerdeki tüm sorunu gideriyor.

ARNAVUT BİBERİ

Evde genellikle yemek tariflerinde kullanılan arnavut biberi, aynı zamanda kas kramplarının neden olduğu ağrılarına etkili bir çözüm oluyor.

KEKİK

Ferah kokusu ile yemeklerin vazgeçilmezi kekik, ağrı kesici özelliğiyle de biliniyor.

NANE

Kan dolaşımını arttırıp ağrı ve spazmları azaltıyor. Nanenin yağı da aynı şekilde stresten oluşan kas ağrılarına şifa oluyor.

YABAN MERSİNİ

Kaslarınızı gevşetecek başka bir atıştırmalık olan yaban mersini, egzersiz öncesi veya sonrası tüketiminde kas hasarında oluşacak iyileşmeyi hızlandırıyor. 

PAPATYA

Adet krampları, tansiyon, baş ağrısı, stres, gerginlik gibi durumlarda da olumlu sonuç gösteriyor. 

LAVANTA

Bu yağla, ağrının olduğu bölgeye dairesel hareketlerle yapılacak masaj, kan akışını hızlandırıyor. Hemen sonra alınacak sıcak bir duş, hem zihni hem de bedeni dinlendiriyor.