Mesafeler metabolizmanızı ve karın bölgenizdeki yağların yakımını hızlandıran temel unsur. Aynı düzlükte koşmak yerine belli aralıklarla alternatif koşma yöntemlerine başvurmak işinize yarayabilir. Örnek verecek olursak market alışverişlerinin bilinçsizce yapılması hem kilo artışına sebep olacağı gibi bunun yanında tüm aldığımız besinleri bitirmek amacıyla bu besinlerin bilinçsizce tüketilmesine sebebiyet vermektedir. Özellikle izlediğimiz yiyecek reklamlarından etkilendiğimizde aynı yiyecekten satın alıp zararsız yapay besinler tüketmek zorunda kalırız. 

Az uyuduğunuzda iştahınızı artıran stres-tepki hormonu vitesi beşe takıyor.

Bununla birlikte, aşırı uyku da iyi değil.

Yakın tarihli bir araştırmaya göre, günde 10 saatten fazla uyumak, vücut kitle indeksinin büyük oranda yükselmesine neden olabilir.

45 dakika hızınızı artırarak koşun.

Hızlı yürüyerek 300 kalori yakın.

30 dakika yokuş yukarı koşun.

Koşarken kulaç atma hareketi ile üst gövdenizi de aktif hale getirin.

45 dakika yürüme-koşma-hızlanma egzersizi yapın.

Isınma ve soğuma hareketlerini pas geçmeyin.

Sabah koşunuza her gün farklı bir yöntem ekleyin ve koşma sürenizi her gün 5’er dakika uzatarak daha fazla kalori yakın.

Her akşam bir sonraki koşunuzu planlayın ve devam edin.