Sabah uyandığımız zaman hissettiğimiz boşlukta ise kahvaltı yapmaya ihtiyaç duyarız. Kahvaltı vücudumuz için çok önemli bir öğündür. Bu öğünü atlamak, gün içerisinde enerji kaybı yaşanmasına neden olur. Peki, kahvaltı yaparken yediğimiz gıdalara dikkat etmezsek kilo alır mıyız? Bu sorunun cevabı ne yazık ki evet! Kahvaltının ilk öğün oluşu ve gün içerisinde vücudun bunu yakacağı düşüncesi oldukça yanlıştır. 

YULAF

Yulafın faydası saymakla bitmez. Genellikle kilo verme aşamasında kullanılan yulaf, fazla tüketilmesi ile kilo alımına neden olabilir. 

EKMEK

Tahıllı ekmekler, beyaz eklere oranla daha sağlıklıdır. Ekmek tüketimini kahvaltıda fazla yaparsanız, kilo almanıza neden olacaktır. 

KARBONHİDRATLI YİYECEKLER

Kilo almak istemiyorsanız. Her gün poğaça yemekten uzak durmanızda yarar var.

TAM YAĞLI SÜT

Günlük almanız gereken kalori miktarını ayarlayarak bu yararlı gıdayı tüketmeniz kilo almamanız açısından önemli.

FINDIK EZMESİ

Kahvaltı öğününde tüketeceğiniz şekerli fındık ezmesi ile kilo almanızı hızlandırırsınız. 

MEYVE SUYU

Doğal meyve suları sağlığımız için faydası olmasının yanında, kahvaltıda fazla tüketilmesi kilo almamızı sağlayabilir.

TAHİN

Kilo aldıran besinler içerisinde hatırı sayılır bir besindir. 

YAĞLI BEYAZ PEYNİR

Fazla tüketiyor ve yağlı peynir seviyorsanız eğer, kilo almanızı sağlayacağını unutmayın.

GEVREK

Kahvaltılık gevrekleri doyurucu olmadığı gibi aksine, çabuk acıktırması ile bilinmektedir.