Çarşafların arasına girmeden önce rahatlayarak güzel bir uyku çekebilirsiniz. Yoğun ve stresli bir günü ardından geceleri uykuya dalmakta zorlanıyor veya psikolojik nedenlere bağlı uykusuzluk çekiyorsanız gece yatarken papatya, melisa gibi çaylar veya 1 bardak ılık süt içerisine 1 tatlı kaşığı tarçın ekleyip içmek sizi rahatlatacaktır.

Dilinizi yukarıdaki şekilde görüldüğü gibi üst dişlerinizin arka kısmına değecek pozisyonda tutun.

Ağzınızı kapatıp burnunuzdan 5'e kadar yavaş yavaş sayarak nefes alın.Nefesinizi tutun ve içinizden 6 kere sayın.

Nefesinizi verirken 5'e kadar sayın. Bu işlemi 3 defa daha yapın. Toplamda 66 saniye geçmiş olacak. Çoğu kişi genelde 50. saniyede uyumuş oluyor bile. Bunların dışında şunları da uygulayabilirsiniz;

Ilık bir banyo yapın. Ve ardından çok sevdiğiniz ve cildinizi rahatlatacak bir aromalı yağ kullanımı yapabilirsiniz.

Telefonunuzu yatağınızdan uzak bir yere koyun.

Esneme hareketleri yapın.

Kitap okuyun.Rahatlatıcı müzikler dinleyin.Günlük yazın.

Nefes egzersizleri yapın.

Aromaterapiyi işlemini deneyerek uykuya dalma problemlerini de fazlasıyla gidermiş olacaksınız.

Sevdiğiniz kişiye sarılın ve uyuyun.

Bitki çayı veya ılık süt için.