Yaşına göre beslenmeyi bilen kadın, zamana da meydan okuyabilen bir bedene sahip olur. Su, en etkili gençlik iksiridir. Hücrelerinizin uzun ömürlü ve genç kalmasını istiyorsanız günde 2 litre mutlaka su tüketmelisiniz. Maden suyunu günde mutlaka iki şişe tüketin. Maden suyunu cildinize de uygulayabilirsiniz. Doğal mineral kaynağı olan maden suyu, cildinizi hem içten hem dıştan besleyen en doğal maddelerdendir. Asla düşük kalorili diyetler uygulamayın. Çünkü bu sizi yaşlandırır. Yağsız diyetler cildinizin çok çabuk yaşlanmasına neden olur. 

Beslenmeye gösterilen özen kadar, bu yaşlarda alınmaya başlanacak vitamin takviyeleri de çok önemlidir. Fazla kilolarınızdan kurtulun. Kilo verdikten sonra cildinizin kendini toparlayabilmesi için daha fazla gecikmeyin. Çünkü cildinize en son müdahale edebileceğiniz zamanlar yine bu yaşlar olacaktır. Bu yaşlarda pilates, yürüyüş, yüzme, yoga veya tenis tercih edebileceğiniz keyifli spor dallarıdır.

 

ALKOL VE SİGARADAN UZAK DURUN!

Alkol tüketim sıklığını ve miktarını mutlaka kontrol altına alın. Şu bir gerçek ki vücudunuza yaşattığı su kaybıyla cildinizi biraz daha yaşlandırıyor. Alkol alırken mutlaka su tüketimine özen gösterin. Her bir kadeh için bir bardak su için.

 

Bu yaşların uykusu, güzellik uykusu gibidir. Uyku düzeninize dikkat edin. Hep 30’lu yaşlarda kalmak ve Dinlenmiş bir yüzle güne başlamak için 7-8 saatlik uyku almaya özen gösterin.