Tüketmeniz gereken toplam kalori kilo verme hedefinizle ve hareket seviyenizle alakalı. Karbonhidrat yok, şeker yok, ekmek yok, alkol yok, eğlence yok! Uzmanlar insanların beslenme sınavından en çok ‘kesintiye gittikleri için’ kaldıklarını iddia ediyor. Eğer diyetiniz çok katıysa onu uzun süre yapmamaya özen gösterin. Yanınızda mutlaka bir şişe su bulundurun ve her yemekten önce mutlaka bir bardak su için. Eğer su içmek çok da sizin olayınız değilse içine limon veya greyfurt dilimleri atmaya çalışın.

Lifler sindiriminizi kolaylaştırdığı gibi uzun süre tok kalmanıza da yardımcı olur. Smoothie’nize chia tohumları, salatanıza kabuklular ve tostunuza avokado ekleyin. Beslenmeyi zihinsel bir sürece dönüştürün ve yemeklerinizi yavaş yiyerek beyninizin de tok hissetmesini sağlayın. Öğün atlayarak şekerli besinler yediğinizde midenizin daha çok kazınacağını aklınızdan çıkarmayın. Bu yüzden kan şekerinizin de stabil tutulmasını sağlamak için öncelikli olarak çok tatlı ve şekerli gıdalardan uzak durmak ve gün içerisinde bol bol su tüketmek sağlığınız açısından oldukça faydalı bir tercih olacaktır.