Göbek bölgenizdeki yağları veremiyorsanız bu besinleri tüketerek bu sıkıntınızdan kurtulabilirsiniz. İşte göbek yağlarına karşı etkili 10 besin…

YUMURTA: Sağlıklı protein donanımıyla mucizevi bir besin olan yumurta vücut için gerekli ve vücudun üretemediği aminoasitleri içermektedir. Sindirilebilirliği fazladır. Kaslar için önemlidir. Uzun süre tok tutar ve yağ yakımını hızlandırır.

AVOKADO: Sağlıklı yağlarla yağları yakmak mümkün. Avokado içeriğinde ki omega-9 yağ asitlerinden dolayı metabolizmayı hızlandırır, yağların enerjiye dönüşmesini sağlar.

TAM BUĞDAY EKMEK: Sağlıklı karbonhidrat olan tam buğday ekmek, B gurubu vitaminlerinden zengin, lif deposudur. Metabolizmayı ve bağırsakları çalıştırır, yağ yakımını hızlandırır

ACI BİBER: Metabolizmanızı oldukça hızlandırır. İçeriğinde bulunan kapsaisin maddesi termojenik etki yaratır ve yağ yakımını kolaylaştırır.

SÜT VE SÜT ÜRÜNLERİ: Özellikle az yağlı süt ve süt ürünleri yağ yakımını full destekler.

KAHVE: Enerji harcamasını arttıran kahve, metabolizmayı hızlandırarak kilo vermenizi sağlar.

YULAF: Betaglukan adlı çözünür lif içeriğiyle tok tutar ve sindiriminin uzun olmasıyla yağ yakımını hızlandırır

GREYFURT: Kan şekerini dengede tutar. C vitamini içeriğiyle detoks etkili ve idrar söktürücüdür. Yağ yakımını desteklemek amaçlı günlük düzenli greyfurt tüketimi kilo vermenizi sağlar

BADEM: Protein kaynağı ve tekli doymamış yağlardan zengin olması bademin yağ yakıcı özelliğini oluşturmakta.

TARÇIN: Kan şekeri dengesini sağlar, tatlı isteğini keser. Kan şekeri iyi dengelendiğinde vücutta yağ depolamanın önüne geçilerek yağ yakımına destek olur.