Eylül’ün bambaşka bir güzelliği vardır, doğanın döngüsünde yepyeni bir dönem, sonbaharın başlangıcı, sıcakların hafiflemesi, bir de eylül yağmurları başladı mı çoğumuz huzurlu günlerin tadını çıkarıyoruz. 

MEYVELER

Şeftali, Mürdüm eriği, kavun, karpuz, incir, üzüm, kızılcık,

SEBZELER

Kabak, patlıcan, soğan, semizotu, mantar, bamya, domates, salatalık, biber, mısır, pazı, barbunya, taze fasulye, kırmızı turp, börülce, havuç, fesleğen, biberiye, nane, tere, maydanoz, dereotu, reyhan

MÜRDÜM ERİĞİ

Erikte bulunan güçlü antioksidan bileşenler hücreleri serbest radikallerin tahribatına karşı koruyor. Antioksidan bileşenleri ile vücudu koruyan ve yüksek oranda C vitamini içeren erik hastalıklara karşı direncimizi arttırıyor. 

NASIL TÜKETİLMELİ?

Mürdüm eriğini ara öğünlerde meyve olarak tüketebileceğiniz gibi, sabah kahvaltılarında da yoğurt, tarçın, yulaf ve ceviz ile karıştırarak deneyebilirsiniz.

MANTAR

Yüksek su içeriği ve protein değeri ile kilo vermeye yardımcı olan mantar zayıflama diyetlerinde popülerliğini oldukça koruyor. Yayınlanan bir araştırma, beyaz mantarların, vücudun dokularını korumaya ve onarmaya çalıştığı ve bağışıklık fonksiyonunu teşvik edebileceğini ortaya koydu.

NASIL TÜKETİLMELİ?

Bol sebzelerle renklendirdiğiniz mantarı gönül rahatlığıyla ana öğünde tüketebilirsiniz.