Endişeler ve düşünceler nedeniyle zihniniz çabucak dağılır. Çalışanların veriminde büyük düşüşler yaşamasına neden olan konsantrasyonu yediğiniz besinler sayesinde sağlayabilirsiniz.

KONSANTRASYONU ARTTIRAN BESİNLER

CEVİZ-BADEM-FINDIK-FISTIK 

Zihni güçlendirerek unutkanlığa karşı direnç sağlayan bu yiyecekleri ara öğün olarak tüketebilirsiniz. Ayrıca ıspanak, brokoli, havuç, portakal, kayısı, peynir, kuru üzüm, tam tahıllı ekmek, zeytinyağı gibi besinler zihni güçlendirir ve konsantrasyonun artmasına yardımcı olur.

BİTTER ÇİKOLATA

Antioksidan ve magnezyum kaynağı olan bitter çikolata zihni kuvvetlendiriyor.

YOĞURT

İçerdiği trozin maddesi sayesinde beyni uyararak dikkati çabucak toplamanızı sağlar.

ÜZÜM

Dopamin salgısını arttırarak beynin öğrenme ve anlama yeteneğini güçlendirir.

ÇİLEK VE YABAN MERSİNİ

Fisetin maddesi içeren çilek unutkanlığı azaltır, alzhemier hastalığını önler.

KIRMIZI ET

Özellikle kadınlarda demir eksikliği nedeniyle görülen konsantrasyon bozukluğunu geçirmede etkilidir.

BALIK

Büyüme ve gelişme çağında ki çocuklarda, hamilelik ve menopoz dönemlerinde balık tüketmek hafızayı güçlendirir. Özellikle Omega 3 bakımından zengin olan soman balığı zihni güçlendirerek, öğrenme ve algılama kabiliyetini arttırır.

YUMURTA

İçerdiği B vitaminleri sayesinde hafızayı güçlendirir ve unutkanlığı geçirir.