Elma besin lifi içeriği sayesinde sindirimin düzenlenmesine yardımcı olur. Karpuz oldukça az kalori içerir. Karpuz sadece düşük kalorisi ile diyetinize destek olmaz aynı zamanda lifli yapısıyla uzun süre tok kalmanıza yardımcı olur. Ancak burada dikkat edilmesi gereken tek nokta karpuzun içeriğinde şeker barındırıyor olmasıdır.

YABAN MERSİNİ

Yemeklerden sonra daha uzun süre tok hissetmemizi sağlayan besin lifi bakımından zengin olan yaban mersini kilo vermenize yardımcı olabilir.Ayrıca tatlı tadıyla çikolata, şeker ihtiyacınızı azaltarak diyetinize bağlı kalmanızı sağlar. Ek olarak diyet sırasında beslenme şeklinin değişmesi nedeniyle sık görülen bir sorun olan kabızlıktan korunmak için yaban mersini yiyebilirsiniz.

ANANAS

Kilo vermek için oluşturulan pek çok diyet listesinde ananası görebilirsiniz. C vitamini bakımından en zengin meyvelerden biri olan ananas; cilt, saç ve tırnak sağlığının korunmasından çeşitli hastalıklara karşı vücudun direncinin artırılmasına kadar pek çok noktada da etkili bir meyve.
Tüm bunlara ek olarak besin lifi bakımından zengin ananas kabızlık başta olmak üzere çeşitli sindirim sorunlarına karşı tüketilmesi önerilen meyveler arasında ilk sıralarda geliyor.

GREYFURT

Greyfurt içinde bulunan besin elementleri ile metabolizmanızın sağlıklı çalışmasına yön verir, sağlığınızı korur ve geliştirir. Greyfurtun kalori değeri de oldukça azdır.