Haftanın 5 günü aşağıdaki bu egzersizleri yapmaya özen gösterin. Sıkı kalçalara sahip olmanın formülü hiç de zor değilmiş diyebileceğiniz ve başarılı sonuçlarına kısa zamanda şahit olacağınız hareketler;

Ayak tabanlarınız yere basarak, kollarınız yanda olacak şekilde sırt üstü uzanmalısınız. Bu noktadan sonra dikkat etmeniz gereken önemli ayrıntı nefes aldığınız sırada kuyruk sokumunuzu yerden kaldırmanız olacaktır. Bu vadede karnınızı ve kalçanızı da sıkmanız önerilmektedir. Nefesinizi verirken sırt omurlarınızdan başlayıp, gövdenizi yere indirmeniz gerekecektir.

BİSİKLET SÜRMEK

Bisiklete binmek bacak ve kalça kaslarınızın şekillenmesine yardımcı olacak. Ya da spor salonlarında bulunan bisiklet pedalı çevirme egzersizi yaparsanız sizi rahatsız edecek yağlardan kurtulabilirsiniz. Ve kalçalarınızı şekillendirmek için güzel bir başlangıç yapabilirsiniz.

YOKUŞ İNMEK VE ÇIKMAK

Yokuş yukarı yürümeniz biçimli kalçalara sahip olmanızı sağlayacaktır. Özellikle yürüme bandını yükseklik modunda ayarlayıp, koşmanızın size olumlu geri dönüşü olacaktır.

BACAĞI GERİYE İTME HAREKETİ

Bu egzersizi başarıyla gerçekleştirmek için bir dizinizi yere değecek şekilde ayarlayın. Diğer dizinizle ipi genişletebilirsiniz. Sonrasında bacağınızı arkaya doğru uzatıp, karnınıza kadar geri çekmelisiniz.

MERDİVEN ÇIKMAK

Evet belki biraz tuhaf karşılayacaksınız fakat merdiven inip çıkma egzersizleri biçimli kalçalara sahip olmanızı sağlayacaktır. 20 dakikalık çalışma metotlarıyla merdivenlerdeki hafif tempolu yürüme çıkma egzersizleri vücudunuza çok iyi gelecektir. Özellikle merdivenlerden yukarı çıkarken temponuzu arttırmanız tavsiye edilir.