Günlük olarak ihtiyaç duyduğumuz protein ihtiyacının tamamını neredeyse karşılaycak olan etin yerine alternatif besinler tüketmek de sağlığımız için oldukça faydalıdır. 

KALSİYUM VE PROTEİN İHTİYACINI KARŞILIYOR

Özellikle günlük kalsiyum ve protein oranının çoğunu karşılayan süt besinini günde iki bardak olmak üzere tükettiğimizde gün içerisinde et besinini tüketmemize de gerek kalmıyor. Özellikle gebelerde süt tüketimi oldukça faydalıdır. Örneğin günlük olarak tüketilmesi gereken et miktarı iki bardak süte eşit olabilmektedir.

BEYİN YAPISINI GÜÇLENDİRİYOR

Sütün beyin yapısını güçlendirici özelliği de vardır. Kemik gelişimine destek olurken bir çok hastalığa da engel olmaktadır.

EKSİKLİĞİNDE BUNLAR GÖRÜLÜYOR!

Süt içeriğinde barındırdığı vitaminlerden kaynaklı olarak vücuttaki eksikliğinde oldukça büyük eksiklikler görülmektedir. Bunun sebebi içeriğinde barındırdığı kalsiyum ve vitaminlerin vücudun yapısını oluşturan maddelerden oluşmasıdır. Sağlığımızı korumak ve metabolizmamızı güçlendirmek adına tüketeceğimiz et miktarı kadar süt içebilmek de büyük önem taşımaktadır.

HER GÜN İKİ BARDAK SÜT İÇTİĞİNİZDE...

Her gün iki bardak süt tüketimi yapıldığında günlük et ihtiyacından ortaya çıkan tüm faydaları süt tüketerek sağlayabiliyoruz. Bunun sebebi etin içeriğinde bulunan protein miktarının süt besininin içeriğinde de oldukça fazla yer almasıdır.