Yağlı ürünler tüketmemeye çalışın. Şekerli besinlerden uzsk durmanız gerekiyor. Süt kullanımını arttırın. Kemikleriniz için oldukça faydalıdır. Süt seçimlerinizi en az yağlı olandan yana kullanın.

HAZIR YİYECEKLERDEN UZAK DURUN

Hazır yiyeceklerden, dondurulmuş gıdalardan uzak durun. Taze kalması için içine konulan maddeler zarar veriyor. Konserve besinlerden ve ışınlanmış gıdalardan olabildiğince uzak durun.

KIZARTILMIŞ GIDALAR TÜKETMEYİN

Kızartılmış gıdalardan olabildiğince uzak durun. Yemeklerinizin içeriğinde olan ayçiçek yağı ve katı yağ tüketimini en aza indirin. Yağlı et ürünlerinden uzak durmanız gerekir.

MEYVE VE SEBZE TÜKETİN

Meyve ve sebze yemeyi ihmal etmeyin içeriğinde bulunan asitler sayesinde midenizi koruyacaktır. Demir içeriği açısından zengin olan sebzeleri tüketmeniz sağlığınıza büyük fayda sağlayacaktır.

KURUYEMİŞLERDEN FAYDALANIN

Ceviz, fındık, kuru üzüm, kuru kayısı ve kuru inciri gün içerisinde mutlaka sık sık tüketmeye özen gösterin. Omega 3 açısından çok faydalı olan balık tüketimi de oldukça önemlidir.

SPOR YAPIN

Beslenmenize dikkat ettiğiniz kadar mutlaka sporu da hayatınızdan çıkarmamalısınız. Günde bir defa yarım saat yürüyüş, evde yapılan egzersizler, yaşlanmanızı geciktireceği gibi sağlığınıza da olumlu yönde etki edecektir.