Dr. Orçun Orhun, yediğimiz yiyecek ve içeceklerle bağışıklık sistemimizi nasıl kuvvetlendirebileceğimizi ve hastalıklara karşı almamız gereken önlemler hakkında açıklama yaptı.

Dengeli beslenme

Dr. Orçun Orhun, dengeli ve düzenli beslenmenin böylece vücuda yeterli vitamin, mineral, protein, yağ ve karbonhidrat alınmasının önemine vurgu yapıyor; "Yalnızca sebze ve meyve ağırlıklı beslenmek, vücudun çalışma mekanizmasını zorluyor.

"Hazır gıdalardan uzak durun"

"Kalorisi yüksek, tuz ve yağ yağ oranı dengesiz ve bol şekerli yiyecek ve içeceklerden, kısacası hazır gıdalardan uzak durun. Haftada 3 kere balık tüketimine özellikle dikkat edin. Burada en önemli olan şey, vücudun ihtiyacı kadar beslenmek.

A vitaminli bol lezzetli "Mor meyve suyu"

Özellikle A vitamini eksikliği, bağışıklık sisteminin zayıflamasına neden oluyor. Bu nedenle havuç ve karalahana tüketmeyi ihmal etmemek gerekiyor. Dr. Orçun Orhun, hem tadıyla hem de görüntüsüyle iyi bir vitamin deposu öneriyor.

Migreni magnezyumla yenin

Mevsim dönüşlerinde hem bağışıklık sistemini güçlendirmek hem de migren ağrılarını geçirmek için önerilerden bulunan Dr. Orhun, "Magnezyum, baş ağrısı tedavisi olarak bilinir. Sadece yarım ananas (gerekirse konserve kullanın), seçtiğiniz yapraklı yeşillikler, bir kereviz, limon ve zencefil ile ağrınızı alacak muhteşem karışıma sahipsiniz."

Basit, kuvvetli ve yeşil

"Bu bağışıklık artırıcı meyve suyu, lahana, sarımsak, maydanoz, yeşil elma, zencefil, limon ve salatalıktan oluşuyor. Hem rengiyle hem de bağışıklık sistemini güçlendirici özelliğiyle tam bir vitamin bombası."